sofarot Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 noen som vet hvor jeg kan få tak i ett sølv farget deksel til http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=106...lAction=details ??????? skulle gjerne hatt det siden det er bare den som er hvit, mens alt annet jeg har er sølv......... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 ikke faen vill ikke fjerne d som står der den har en litt spesiel front som jeg vill beholde Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Hvordan mente du at du skulle få tak i ett sølvdeksel, men samtidig ha detaljene på cd-rommen synbar??? hmmm.. Du kan jo prøve en av de cd-dekslene til lian li, modde litt så går de i nesten alle kabinetter. microplex.no selger dem. EDIT: Eller.. Ring LG og spør om de har fronten til den der i sølv. Endret 30. juni 2004 av AvIOn Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 det var sånne deksler som di har på micro jeg var på jakt etter men der er det ikke rette sorten . vill ikke ødlegge garantien på en ny dvd brenner heller Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 modding er kult men vill ikke ødelegge garantien min. har odelakt 2 cdrommer og 1 psu og 2 40 gigs h discer ehhe. eeeeeeeeee eller psuen ødela hehe Lenke til kommentar
MuD Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 ikke faen vill ikke fjerne d som står der den har en litt spesiel front som jeg vill beholde Hva som er så spesielt med den fronten der da? eg syntes den var Stygg som juling.... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hva som er så spesielt med den fronten der da? eg syntes den var Stygg som juling.... Spar deg for de komentarene. Jeg synes selv ikke den var verdens peneste, men han liker den. Ontopic: hør med LG om de har et slikt deksel i sølv farge, ellers må du nok lakke det du har, eller kjøpe noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå