Athlon Power Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Når jeg kom hjem fra skolen i dag kl. 15.00 skjedde det noe rart. Skjermen flimret innimellom og oppførte seg uvanlig. Jeg restarta og prøvde meg litt frem men ingenting hjakp meg. PÅ den tiden var den brukar yil spill osv. Så lot jeg PC-en idle i ca. 4 timer. Så tok jeg frem CS og begynte og spille litt. Alt funka strålende helt til 3. runde var over. Da ble oppløsningen på skjermen rar og hvitaktig. Etter dette tok det ca. 20 sekunder. Skjermen lagde en slags klikke lyd og takka for seg. Strømmen gikk også samtidig. Har noen peiling på hva som har gått galt? Hvor lang Garanti er det på skjermer? Hva vil dere anbefalle hvis nykjøp er enste utvei? BobboZ Lenke til kommentar
nyk Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 jeg tror det er 3 eller 5 års garanti på skjermer. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Vil gjette på at du i følge kjøpsloven har fem år på den (ikke sikker her!). Det er ikke sikkert butikken du kjøpte den fra er enige i det, men ikke gi deg! Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 FY ****!!!!!!!! Nå funka den plutselig igjen. 100% stabilt i en time nå. LOL Hva kan ha gått galt under forrige malfunction. Burde jeg levere den inn uansett? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Kan du ikke skrive hva slags skjerm du har, så blir det litt lettere for andre å gi deg råd. Det kan jo også være skjermkortet ditt som har en periodisk feil. F.eks termisk (et komponent blir varmt etter en stund, og deretter konker kortet ut til komponentet blir avkjølt. Den samme termiske feilen kan jo selvfølgelig befinne seg i skjermen også. Her må du feilsøke med "låneskjermkort" fra en kompis, eller El-Kjøp. Lån penger og kjøp et nytt kort på El-Kjøp, å få bekreftet at ikke feilen ligger der. Når du er ferdig med kortet, så returnerer du det, og får pengene tilbake. Enkelt og greit. Hvis du får bekreftet at det er skjermen som "halter", så sender du den på service/garanti. Lykke til! Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Kanskje du har satt Herz'en for høyt? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 Say nei kjørte instillinger på 60 herz. Den var helt klasrt noe som ikke var min skyld. ?? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Døøh Anton Kraft! Normal høflighet tilsier at man svarer på en henvendelse. Jeg ba deg om å oppgi skjermtype/modell, men skjer det? NEI. Orker ikke å drive feilsøking for en som ikke skjønner første grad av normal folkeskikk. Du har pr. 20. april kl. 03.17 "bare" 594 poster som stor sett består av bistand. Personer som deg skulle aldri hatt muligheten til å nærme seg en lommekalkulator engang. Oppfør deg her på forumet, og svar når skikkelige folk snakker til deg.! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: On 2002-04-20 03:17, Veslemøy skrev:Døøh Anton Kraft!...Du har pr. 20. april kl. 03.17 "bare" 594 poster som stor sett består av bistand.Personer som deg skulle aldri hatt muligheten til å nærme seg en lommekalkulator engang.... Hehehehe... "Anton Kraft" hehehe Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Jeg får vel svare med sammme mynt? du må kjøpe en ny skjerm for ******* :razz: eller eller si hvilket merke/moddel du har ok? vi kan prøve å få en hyggelig tone her :smile: Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 SORRY!!! Scott Economic Line 772 17" crt monitor. øplug and plat drivere tco 99. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå