Gå til innhold

SKjermen gikk til HALVETTE hva skal jeg gjøre nå???

Anbefalte innlegg

Når jeg kom hjem fra skolen i dag kl. 15.00 skjedde det noe rart. Skjermen flimret innimellom og oppførte seg uvanlig. Jeg restarta og prøvde meg litt frem men ingenting hjakp meg. PÅ den tiden var den brukar yil spill osv.

Så lot jeg PC-en idle i ca. 4 timer. Så tok jeg frem CS og begynte og spille litt. Alt funka strålende helt til 3. runde var over. Da ble oppløsningen på skjermen rar og hvitaktig. Etter dette tok det ca. 20 sekunder. Skjermen lagde en slags klikke lyd og takka for seg. Strømmen gikk også samtidig.

Har noen peiling på hva som har gått galt?

Hvor lang Garanti er det på skjermer?

Hva vil dere anbefalle hvis nykjøp er enste utvei?

BobboZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du ikke skrive hva slags skjerm du har, så blir det litt lettere for andre å gi deg råd.

Det kan jo også være skjermkortet ditt som har en periodisk feil. F.eks termisk (et komponent blir varmt etter en stund, og deretter konker kortet ut til komponentet blir avkjølt.

Den samme termiske feilen kan jo selvfølgelig befinne seg i skjermen også. Her må du feilsøke med "låneskjermkort" fra en kompis, eller El-Kjøp.

Lån penger og kjøp et nytt kort på El-Kjøp, å få bekreftet at ikke feilen ligger der. Når du er ferdig med kortet, så returnerer du det, og får pengene tilbake. Enkelt og greit.

Hvis du får bekreftet at det er skjermen som "halter", så sender du den på service/garanti.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Døøh Anton Kraft!

Normal høflighet tilsier at man svarer på en henvendelse. Jeg ba deg om å oppgi skjermtype/modell, men skjer det? NEI. Orker ikke å drive feilsøking for en som ikke skjønner første grad av normal folkeskikk.

Du har pr. 20. april kl. 03.17 "bare" 594 poster som stor sett består av bistand.

Personer som deg skulle aldri hatt muligheten til å nærme seg en lommekalkulator engang.

Oppfør deg her på forumet, og svar når skikkelige folk snakker til deg.!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-20 03:17, Veslemøy skrev:

Døøh Anton Kraft!

...

Du har pr. 20. april kl. 03.17 "bare" 594 poster som stor sett består av bistand.

Personer som deg skulle aldri hatt muligheten til å nærme seg en lommekalkulator engang.

...

Hehehehe... "Anton Kraft" hehehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...