nok6600 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 hei jeg har over 10 meldinger på mobilen det ikke går an å slette og det blir flere har noen av dere opplevd det samme hva skal jeg gjøre evn bytte NB har formatert Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Bruk et program som Fexplorer, eller lignende og gå inn på meldningsmappa i systemmappa og slett meldingene Lenke til kommentar
nok6600 Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 det går ikke denne beskjeden vises hele tiden generell allerede i bruk Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ikke hvis du bruker Fexplorer, det har iallefall ikke skjedd hos meg, du går inn i c: system/mail og finner den meldingen du vil slette... (Tror det er C: system/mail, har ikke mobilen her akkurat nå..) Lenke til kommentar
nok6600 Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 det kommer opp mange numre hvordan vet jeg hvilken melding som er hva Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvilken telefon er det? Det kan jo väre noe galt med telefonen også. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Sjekk nicket hans så skjønner du Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det skal ikke komme numre, men navn på undermapper. Du skal ikke slette disse undermappene men de evt. meldningsfilene som finnes der, for å åpne de trykk på de Lenke til kommentar
nok6600 Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 jeg tipper det er noe feil med telefonen for de mappene du nevner her er de tallene som kommer opp det verste er at jeg ikke kan åpne dem noen bedre forsla takkk for alle hittil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå