The 5 element Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Vil berre komme med ein kommentar når det gjelder Hammar Elektronikk. Eg har bestilt frå dei ein gong og det har ikkje gått så veldig bra. Bestilte i påsken og betalte tysdag etter påske. Når eg bestilte så var den lengste leveringstida på varene 1 – 5 dagar. Venter enda på deler frå dei, det er no over 14 dagar sidan. Har fått noko utstyr, men det som kom passa ikkje. Trenger overganger for å få det til å passe saman. Sendte førespurnad før eg bestilte med oversikt over kva eg hadde, og lurte på om det eg ville bestille kunne koplast til utan problem. Fekk svar tilbake om at det ikkje var noko problem. Dersom dei hadde svart at eg trengte overganer så ville eg sjølvsagt ha bestilt dette samtidig. Dette virker på meg som eit veldig lite seriøst firma som alle burde holde seg langt unna. Siste gongen eg kommer til å handle frå dei. Betalar heller litt meir og får tinga slik som avtalt. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Skal vel vere litt forsiktig med å betale på forskudd til folk ein ikkje kjenner heilt. Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 Det er eg heilt enig i. Sjekka Brønnøysundregisteret og litt rundt firmaet før eg handla, og det virket ganske seriøst. Så feil kan ein ta. Lenke til kommentar
gurg Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Dette stemmer ikke med det intrykk jeg har fått av hammar elektronikk. Har kjøpt diverse varer fra de flere ganger de siste par år, og er svært fornøyd. Aldri vært noen problemer. Men det kan jo hende slikt skjer av og til, men det betyr jo ikke at de er useriøst. Er selv i denne bransjen og vet hvor lite som skal til for at varer blir forsinket. F.eks. at en leverandør ikke holder det han lover. Lenke til kommentar
normal Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 LOL og du eier sjappa? 1 melding... Lenke til kommentar
stærskpc Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 han eier visst sjappa ja... folkz har ikke skjønt at den busniessen der er ***** risky! :sad: Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Normal: Lukter du en ny Netconnection? Magnus Lenke til kommentar
normal Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 hehe nå er jo ikke omfanget og alvoret i nærheten av så stort som netDISconnection da, så det bryr meg egentlig ikke så mye btw lol se på måten han skriver på og da, jeg må bare le [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-05-04 16:29 ] Lenke til kommentar
Klette Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Gå på post kontoret og spør om pakken ligger der... Det gikk syv dager på at jeg fikk leverings bekreftelse av posten. Der scorer komplett.no høyt siden de har pakkesøk... Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Det var jo en kar her som venta og venta og venta og skrev masse dritt om en viss nettbutikk pga. returer som visst nok aldri kom. Det viste seg at pakkene hadde ligget på postkontoret hans i flere måneder.... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Hei! Kjøpte ein datakabel til mobiltelefonen min på hammar.no og opplevde ikkje noko problem... Lenke til kommentar
sim85 Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Har også kjøpt kabel der.... Gikk helt bra (betalte i postoppkrav) Hva er adressen?? (er snart 2 år siden jeg kjøpte kabel der, så jeg har glemt adressa...) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hei sim85! Adressa (urlén)er hammer.no Lenke til kommentar
normal Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 ironi: se overskriften.. og nå denne avsløringen fikk du svar på spml? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 har bare positivt å si om hammar jeg :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå