Gå til innhold

Hvem er egentlig billigst?

Anbefalte innlegg

Nå har aftenposten nok en gang skrevet en artikkel om hvilket mobilselskap som er billigst. Men også denne gang har de utelatt noen viktige. På telepriser.no kommer det jo klart frem at Onemobile.no er billigst.

Det må da gå an å få med alle. Slett arbeid av Aftenposten :thumbdown: Hvor finner man den beste oversikten???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På telepriser.no er oversikten inndelt i abonnement (postpaid) og "kontant" (prepaid).

Akkurat nå er nok prepaid det rimeligste alternativet på markedet, og Mobyson er vel det billigste i denne kategorien. Postpaid, eller rett og slett kreditt, er nå ansett som en luksus, og man betaler deretter.

Lenke til kommentar
Nå har aftenposten nok en gang skrevet en artikkel om hvilket mobilselskap som er billigst. Men også denne gang har de utelatt noen viktige. På telepriser.no kommer det jo klart frem at Onemobile.no er billigst.

Det må da gå an å få med alle. Slett arbeid av Aftenposten :thumbdown: Hvor finner man den beste oversikten???

Enig at alle som ligger på telepriser burde vært med, men husk at Mobyson faktisk er billigere enn One på det forbruket aftenposten har brukt også for storbruker kategorien.

Lenke til kommentar

Informasjonen ble såvidt jeg kan se innhentet rett før OneMobile kom på banen... Ikke rart de ikke er tatt med.

-Magnus, snart One-kunde

Lenke til kommentar
http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=261905

I min utgave av Aftenposten i dag, står det at prisene ble innhentet i forrige uke. One var ihvertfall online tidlig i forrige uke.

Det er da klart at One sine priser ikke kan ha vært tilgjengelig da Aftenposten innhentet informasjonen? Ellers ville de jo ha tatt det med, siden de jo baserer hele artikkelen på telepriser.no sin oversikt der One ligger klart og tydelig.

-M

Lenke til kommentar
http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=261905

I min utgave av Aftenposten i dag, står det at prisene ble innhentet i forrige uke. One var ihvertfall online tidlig i forrige uke.

Det er da klart at One sine priser ikke kan ha vært tilgjengelig da Aftenposten innhentet informasjonen? Ellers ville de jo ha tatt det med, siden de jo baserer hele artikkelen på telepriser.no sin oversikt der One ligger klart og tydelig.

-M

Det er jo selvsagt en viss mulighet for at telepriser.no ikke fanget opp One med det samme... ikke vet jeg... samme kan det være :p

Lenke til kommentar

Hei

Hvis dere skal finne ut hva som er billigst,så må dere se på deres eget ringemønster,om dere sender mest sms,om dere sender noe mms og når på døgnet,ikke alltid de billige selskapene er totalt sett billigst

For min del så er Chess Connect billigst

Og jeg vill ikke hoppe på de billige selskapene før de har etablert seg og ser om de vil overleve

Og holde på skifte ofte koster etableringsavgift og da går som regel vinninga opp i spinninga,mener nå jeg

Endret av smoker2
Lenke til kommentar
Og jeg vill ikke hoppe på de billige selskapene før de har etablert seg og ser om de vil overleve

Forstår meg ikke på de av dere som har så stor behov for å dømme nye aktører nord og ned !! Vi burde være overlykkelige for at det kommer nye aktører på banen som driver prisene videre ned.

Hvem som overlever er jo opp til oss som forbrukere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...