Zemeckis Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det har kommet nye skjermiser fra MGS3,dere finner dem Her *Lagrer bildene på HD* Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det har kommet nye skjermiser fra MGS3,dere finner dem Her *Lagrer bildene på HD* bi kuber! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Fra fredag. *gjesp* Fine bilder. Demonstrer litt hva man faktisk kan få ut av PS2en hvis man bare vil. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Ja,det er helt utrolig kan Hideo klarer og presse ut av en fire år gammel konsoll.Det er rett og slett imponerende.Håper spillet kommer i år.Og de med bi kuber er helt genialt gjort av Hideo Lenke til kommentar
cassidy Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det spillet der MÅ bare bli bra. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 GLEDER MEG!!! håper man spiller "snake"/big boss gjennom hele spillet ass....er det fortsatt tba? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 GLEDER MEG!!! håper man spiller "snake"/big boss gjennom hele spillet ass....er det fortsatt tba? I følge Tothegame.com så er MGS3 desverre TBA enda Kanskje like greit at Hideo bruker masse tid på spillet.Slik at vi MGS-fans skal bli tilfredsstilt Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Spillet`s utgivelses dato har alltid vært TBA, men vi vet at det kommer "Vinteren 2004" noe som sannsynligvis betyr Desember. (Om dette er Europa eller/og USA/Japan vet man ikke.) Kojima er en mann av sine ord. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Ja jeg gleder meg til å se hvem som tør å klage på grafikken til PS2 etter at dette spillet har kommet i butikkhyllene. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 den perfekte julegave til gamere da!...blir koselig å spise slanger litt utpå kvelden juleaften.... Lenke til kommentar
OEH Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Gleder meg som en liten unge til det spillet, kojima kan bruke så lang tid han vil, spesielt siden han har sagt at dette er det siste MGS spillet han vil være med på å lage. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hæ? Har han sagt det? Hvor har du det fra? Det blir veldig trist i såfall. Håper han bruker all den tiden han trenger på spillet ja. Så vi får et kjempebra, komplett spill som vi kan kose oss med hele 2005, og i flere år etterpå. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 siste spill fra master kojima??? ...håper det bare er tull. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 håper bare det blir lengere en de to forige, når jeg først blir hekta på spill vill jeg gjerne spille de en liten stund!!! Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Er nok siste på en god stund. Tror han har fortalt hele MGS historien nå. Forteller jo om Big Boss nå på slutten. Er jo ikke mye mer å fortelle hvis han ikke bestemmer seg for nytt oppdrag med Solid Snake men det tviler jeg på siden rollefiguren der ble jo lei etter sitt siste mission i Metal Gear Solid. Han og Meryl stakk jo av Lenke til kommentar
skilli Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Det spillet der MÅ bare bli bra. det blir nok veldig bra ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå