Buddah Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Heisann Jeg skal snart kjøpe meg ett nytt digitalkamera. Jeg har ikke noe stort behov for veldig høy oppløsning og noe "super-kamera", men er interessert i ett kamera som er lite og ligger godt i hånda, samtidig som det er lett å bruke og bli kjent med også må det ha en rimelig god bildekvalitet. Størrelsen må være sånn at jeg lett kan slippe det i en sekk uten å måtte presse og lage mere plass. Noen forslag? Min kjære har ett Sony Cyber-shot DSC-P32 og det er veldig bra størrelsemessig og funksjonsmessig, men bildekvaliteten er litt tja... Så kanskje noe i den retningen?? Nå vet jeg heller ikke hvilket rykte Sony har på seg på markedet? Har lest litt rundt her nå og Sony DSCW1 virker ikke som ett dumt alternativ heller! Har Nikon noen gode rivaler på markedet? Endret 30. juni 2004 av Buddah Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Du har evt dscp41 som er en oppfølger til dscp32.. Vet ikke hvordan bildekvaliteten er i forhold. Men denne følger det ikke med lader og oppladbare batterier Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Nikon 3700 da? Veldig bra video funksjon på den! Lenke til kommentar
clickclick Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Sjekk ut Nikon 4200 og Nikon 5200. Bedre kamera i kompaktklassen finnes ikke pr i dag i den prisklassen. Nydelig Alu-hus, lite og lett og har et fantastisk grep. Disse har også en genial "røde-øyne" funksjon som overgår allt annet (kompakt). Lynraskt og strøkne skarpe bilder. Nikon 3700 er "old news" og har en så som så bildekvalitet. Markedsføres fortsatt som en testvinner, men det var "i fjor". Video-oppløsningen til 3700 har etterhvert begynt å bli vanlig på de fleste kompakte i klassen litt over gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå