Haukeboe Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hei jeg har et microsoft Wireless tastatur og mus. her om dagen bare sluttet tastaturet å funke? er det noen som kan ha en formening om hvorfor det bare sluttet og virke. PS nei det er ikke batteriene som er flate Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 jeg kan ikke si no spess. men her er en "sjekk" liste som du kan se etter. - ALLE kabler plugget i! det gjelder da motakert boksen.. - trippelsjekket at batteriene funker, evt bytte og prøve. - at batteriene er satt riktig vei - at ikke motaker boksen til tastatuert er skjult eller er for langt unna - så gå igjennom alle punktene igjen, og hvis du fortsatt ikke funker, klager du der du kjøpte det Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 jeg fant løsningen. det er en connect channel knapp under tastaturet. den har 5-6 mulige kanaler. så jeg måtte trykke et par ganger på den så funket det. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 RTFM Jada, jeg vet det var litt stygt sagt, men du tåler det vel, Haukeboe? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå