Wattengård Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har et HK med en athlon 1.33 liggende som jeg tenkte å bruke til mediapc. Lurer derfor på om noen har noe tips på stillegående kjøling av denne. Og da mener jeg ikke vanlige out-of-the-box kjølere, men kanskje noe litt mer ekstremt. Lurte litt på å prøve med en form for passiv kjøling men athlon er vel ikke akkurat av de kaldeste cpu'ene i utgangspunktet. Christian... Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ville ikke ha prøvd meg på passiv kjøling med den derre der, nei. Ellers så er det jo alltids en slager å ta en fet ribbe + 80/120mm adapter + stillegående 120mm vifte.. Lenke til kommentar
VeritaMortem Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Dette er off-topic, beklager så mye på forhånd.. Men hvilken temperaturer ligger din athlon på? Grunnen til at jeg spør er at jeg har en 1.2 Athlon (@1.33) som ligger på ca 45 idle, lurte på hva som er "normalt" Igjen, beklager off-topic! Morten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå