Tfosheim Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Efficeon får Mini-ITX Efficeon rykker et skritt nærmere skrivebordet og mediabokser, nå som taiwanske IBASE har laget et Mini-ITX-kort til den strømsvake prosessoren. Dermed får VIAs EPIA-plattform uventet konkurranse. Les artikkelen her Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Dermed får VIAs EPIA-plattform uventet konkurranse. AMD Geode? Hallo? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Stilig! AMD Geode hadde vært mer spennende, ja. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Stilig! AMD Geode hadde vært mer spennende, ja. Definitivt Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Når er Geode'n forventet? Høres meget spennende ut. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Når er Geode'n forventet? Høres meget spennende ut. Det er ikke en fastsatt dato så vidt jeg vet, men jeg håper det ikke er lenge til Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 AMD Geode? Hallo? Ja, f.eks. Commell lager Mini-ITX hovedkort for flere typer prosessorer bl.a: LV-650 for AMD Geode GX1 LV-670 for Intel Pentium 4 LV-671 for Intel Pentium-M Og for å ikke glemme denne godbiten som kommer fra Eyetech: MicroA1 for PowerPC G3/G4 Jeg regner med at også low-power Mobile Athlon 64 kommer med i dette gode selskapet ganske snart, og forhåpentligvis med passiv kjøling slik at systemet blir helt lydløst Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Snorreh: ville bare gjøre artikkelforfatter bevisst på at det ikke er lenge siden Geode ble lansert, og at det da blir litt teit å skrive at VIA fikk uventet konkurranse nå Han Leif kom innom... Endret 30. juni 2004 av rlz Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har selv en VIA EPIA som jeg kjører Freevo på, kunne godt tenkt meg en vifteløs variant istede. Håper ikke disse nye kortene ekstremt dyre... Og hvilken arkitektur er det på disse prossesorene? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 hvor får man kjøpt andre Mini-ITX systemer enn VIAs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå