Lasse Ma Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Lurer på støynivået i Lian Li kabinetter og om det kan være lurt å skifte viftene til noen mer støysvake? Tenker også på å bruke gummiplugger til å feste viftene... Har ikke kjøpt kabinettet enda. Derfor jeg spør. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 burde ikke være no problem å skifte ut vifene nei... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det går fint ann å skifte de ut, men de er ikke av de mest bråkete viftene, det er støysvake AIDA vifter som sitter i de. Selv har jeg fem av de uten at dette støyer i mitt Lian Li 6099B "moddet". des,OUT! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg har PC61 med 4 vifter som var ferdig montert. Disse bråker. Mye. De to nede i front er justerbare, men den bak og den oppå må jeg kjøre på 5V for å få ned i "levelig" støy. Her skal det byttes etterhvert... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 ..det er støysvake AIDA vifter som sitter i de. AIDA32? Det er nok ADDA vifter ja Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Sikker på at det er viftene som bråker da?? kan jo hende at det er harddiskene.. det er de som er synderene til meg i allefall (cheiftec med div vifter) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Med meg er det viftene ja. Tok (den alltid så effektive) napp-ut-kablene-testen Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 AIDA32? Det er nok ADDA vifter ja Flisespikkeri... des,OUT! Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det er ADDA vifter som godt går an å bytte ut. De er VELDIG stillegående. Faktisk så stille at harddiskene blir syndere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå