Kakemonsteret Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 hvor mye koster spillet?? noen? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Nå har jeg spilt spillet ganske mye, og jeg vil si at man går faktisk fortere lei av JO enn BF spillene! for lite nytt for meg... Det er også litt for få maps (i allefall på coop, som er den kuleste mode på spillet!) *satser på updates med nye maps osv!* Det krever også litt for mye i forhold til hvor elendig grafikken er (DF:BHD grafikk) Ellers synes jeg spillet er veldig bra med mange utfordringer, og jeg synes også det er en verdig challenger til BF spillene..... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 hvor mye koster spillet?? noen? Kommer jo an på hvor du kjøper det Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Er det like sniper infesta som de tidligere DF spillene online? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 det er mye mer skog så sniping er vanskligre Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) feilpostet.. Endret 2. juli 2004 av w0d00 Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har du cd platen i da? des,OUT! Jeg har lastet ned demoen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Fett spill dette her. (Har kun demo'n enda..) Men lurer på 3 ting: Kan man skifte fra burst til auto på M16? Er det fallskjerm som på BF? Kan man ha camera bak bilen når man kjører?? Endret 3. juli 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Fett spill dette her. (Har kun demo'n enda..) Men lurer på 3 ting: Kan man skifte fra burst til auto på M16? Er det fallskjerm som på BF? Kan man ha camera bak bilen når man kjører?? nei det er en M16a2 som bare har semi og brust, nei det er ikke fallskjerm i Jo vet ikke tror ikke det Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Har bestillt fra play.com, men di hadde det seffærn ikke på lager.. Men er det bare jeg som er kembotrøtt nå eller er det en viss "bug" foran på dette helikopiteretet <--- LOL, kult ord..hehe http://www.tothegame.com/sshotfeat.asp?screen=2547&pic=7 Ville i allefall ikke skrytt av dette skjermbildet... Endret 12. juli 2004 av w0d00 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 snakker du om kule treffet eller at det er glass på nesa til coptere så man kan se pedalene Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Har ikke fått spillet i postkassa enda. Men har prøvd noen co-op missions. Virker veldig lovende. Håper det kommer denne uka. Bestilte fra play.com for 23.99 euro Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hvorfor kjøpte du ikke heller fra Elkjøp? Lavere pris og raskere levering... des,OUT! Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 snakker du om kule treffet eller at det er glass på nesa til coptere så man kan se pedalene Snakker om det glasset ja.. Ser ikke helt "gjennomført" ut.. + at det ser uy som man kan se naturomgivelser der inne også.. Men men, spillet er sikkert KNALL!!! Gleder meg til jeg får det.. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) hvor mye koster spillet?? noen? har sett det til 399,- på elkjøp. ellers ligger det til ca 449,- Endret 12. juli 2004 av Bomboo Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Noen som vet om play.com, er "flinke" til å betale tilbake hvis man kanslererer et kjøp??? Har bestillt Joint op, men de venter på å få det inn... Men jeg har allerede betalt for spillet.. Har da heller lyst til å dra på elkjøp å kjøpe et.. Setter de pengene tilbake på kontoen min da??? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Går ut ifra at du har betalt med Visa, pengene blir da bare reservert fire dager hvis varen ikke er på lager, deretter er de tilgjengelige for deg igjen. De vil da bli trekt fra din konto når varen sendes, og ike før. Det er iallefall min erfaring fra 6 år med Visa netthandel fra inn og utland... des,OUT! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Dette spillet mener eg er helt rått. Skal selv KJØPE spillet noe som blir den første på år! Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Dette spillet mener eg er helt rått. Skal selv KJØPE spillet noe som blir den første på år! Helt enig!! Helt rått! dette er mitt første innkjøpte spill siden år 1999 men så langt, verdt hver ei krone.... mye morro! Endret 13. juli 2004 av Bomboo Lenke til kommentar
HPH_JJ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 hei ny her i dag ville bare se om noen her spiller JO enda for denne uken er vi klar med betaen av vår JO MOD ADVANCED WARFARE denne er noe av det kuleste som har skjedd med noe novalogic spill siden 2004 hehe vet dette er et gammelt spill ,men det spilles mye i europa enda vi har laget ca 1000 nye 3d objekter 90 terreng som feks . jetpack mig 29 harrier masse nye tanks 2 hangarskip og masse nytt gled dere til årets MOD som er laget av HPH norges største JO clan www.hphnorway.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg