Gå til innhold

Terminator3 - en veldig bra film!


Dragon Hunter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del svarte ikke T3 helt til forventningene... Likte den mørke stemningen i T1, og den voldsomme actionen i T2, men virket liksom ikke spesielt gjennomtenkt eller spesielt godt gjennomført... For meg virket det litt som et hasteprosjekt...

 

Men, det er så min mening... Var jo en del ting jeg likte ved den... Generelt sett liker jeg heftige effekter, og de forskjellige robotene som ble aktivert når det nettverket (Skynet?) gikk "online" var kule, og den siste scenen når man ser rakettene som treffer etc var kul...

Endret av Calm
Lenke til kommentar
En film som er bra laget ER T3. Når man f.eks ser en robot som er halvt Arnold, og halvt metalskjelett har de laget en robot som ser ut som Schwarzenegger. De har brukt så lite data som mulig. Metallskjelettet til T-X terminatoren er ogs ekte, og T-1 terminatoren er ekte (komplett med våpen). I T1 var nesten alt datamanipulasjoner, det samme gjelder T2, men der var robotarmen som kastes i en haug med smeltet jern ekte.

 

T3 er en imponerende film etter min mening! :thumbup:

Så eneste grunn til at denne filmen er bra er på grunn av all imponerende teknikk....NEI :thumbdown:

Hater slike filmer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...