Dorian Gray Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg hadde gjort det hvis du ikke gjorde det. Takk Akira Fargoth: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hey, sorry da folkens, ikke ta det ille opp, vi har alle forskjellig smak. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Muligens. Men du har ikke sett filmen en gang. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Synes T3 var ganske underholdende. Er rimelig tøft i starten, når du ser robotene på slagmarken Første gangen sovnet jeg når jeg så filmen (velferden i Bardufoss, lol), men når jeg så den for andre gang synes jeg den var helt topp. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 T2 på førsteT3 på andre T1 på tredje endig veldig enig... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 T2 på førsteT3 på andre T1 på tredje agree Men jeg er enig med topic starter, at Terminator 3 var meget bra i forhold til forventningene. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) For min del svarte ikke T3 helt til forventningene... Likte den mørke stemningen i T1, og den voldsomme actionen i T2, men virket liksom ikke spesielt gjennomtenkt eller spesielt godt gjennomført... For meg virket det litt som et hasteprosjekt... Men, det er så min mening... Var jo en del ting jeg likte ved den... Generelt sett liker jeg heftige effekter, og de forskjellige robotene som ble aktivert når det nettverket (Skynet?) gikk "online" var kule, og den siste scenen når man ser rakettene som treffer etc var kul... Endret 10. juli 2004 av Calm Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 En film som er bra laget ER T3. Når man f.eks ser en robot som er halvt Arnold, og halvt metalskjelett har de laget en robot som ser ut som Schwarzenegger. De har brukt så lite data som mulig. Metallskjelettet til T-X terminatoren er ogs ekte, og T-1 terminatoren er ekte (komplett med våpen). I T1 var nesten alt datamanipulasjoner, det samme gjelder T2, men der var robotarmen som kastes i en haug med smeltet jern ekte. T3 er en imponerende film etter min mening! Så eneste grunn til at denne filmen er bra er på grunn av all imponerende teknikk....NEI Hater slike filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå