Khayne Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Heisann, Har ingen tidligere erfaring med kjølepasta, og har kjøpt meg en AMD 64 3200+ med en Thermaltake Venus 12 CPU Kjøler. Medfølgende er det litt kjølepasta som jeg forstår skal smøres ut over hele prosessoren i et helt tynt lag. Spørsmålet mitt er hvordan er den beste måten å fordele denne pastaen over CPU'en? Tenker at det ikke vil være spesielt lurt å bruke fingeren med tanke på fett og annet smuss. Hadde vært knall hvis noen kan dele av sin ekspertise. Lenke til kommentar
emulov Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 http://www.hardware.no/guider/pcbygg/index5.html Sjekk der Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 En eller annen plastikk ting funker fint. F.eks den dingsibomsen på en kulepenn som alltid brekker av. Det er ikke så nøde, bare du ikke får så mye at det tyter utover hele socketen Lenke til kommentar
Khayne Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Hey! Raskt svar så tidlig på morgenen Takker så mye! Lenke til kommentar
Khayne Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Sjekket ut den linken du la ut emulov, men ser at det er en socket A CPU som er brukt i eksempelet. På bildet i bruksavisningen til vifta (et lite bilde) ser det ut som jeg skal smøre pastaen ut over hele CPU'en. Stemmer dette for en socket 754? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Sjekket ut den linken du la ut emulov, men ser at det er en socket A CPU som er brukt i eksempelet. På bildet i bruksavisningen til vifta (et lite bilde) ser det ut som jeg skal smøre pastaen ut over hele CPU'en. Stemmer dette for en socket 754? Det stemmer det ja. Smør et tynt, jevnt lag utover hele CPU'en. Sett så kjøleren så nøyaktig og forsiktig som mulig ned slik at ikke du griser det utover alt. Det burde gjøre susen! Lykke til BTW: Gratulerer med en sjefs CPU! Lenke til kommentar
goopern.com Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Fint å høre at du bruker goop! Er ikke den ting goop ikke er godt til. Bare å se her Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Fint å høre at du bruker goop! Er ikke den ting goop ikke er godt til. Bare å se her Hehehehe...bra den der. :!: Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Bruk et kredittkort e.l. til og smøre ut goop med Lenke til kommentar
Khayne Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Ikke så dumt det der med kredittkortet nei. Er imponert av den høyverdige vitenskapen som blir fremmet i testen til goopern. Det finnes tydeligvis ingen grenser for nytteverdien i en god goop. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Fint å høre at du bruker goop! Er ikke den ting goop ikke er godt til. Bare å se her Utrolig bra skrevet, jeg hold på å dø av latter! Det er bra folk har en god sans for humor og også tør teste de sprø ideene ut i praksis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå