Xypher Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 hei! Lurte på om noen ble med å prøve å lage ett spill? det hadde jo vært morsomt da... er det noen som blir med? nb! Må ha erfaring med c/c++ (eller annen form for programmering) og/eller 3d! Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hva slags spill med hvilket program? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hva slags spill med hvilket program? **host**FarCry2**host** Lenke til kommentar
Imho Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Kan du spesifisere deg litt ? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 hei! Lurte på om noen ble med å prøve å lage ett spill? det hadde jo vært morsomt da... er det noen som blir med? nb! Må ha erfaring med c/c++ (eller annen form for programmering) og/eller 3d! Tør jeg fåreslå en mod til UT2004? Jeg kan mappe, hvis det trengs. Men helst til en "realistisk" setting.... Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Tror han snakker om ett helt nytt spill. Problemet er at han bare skriver at han trenger noen til å lage ett spill. Han nevner ikke hva slags spill, ikke noe igrunn :D Kan 3Ds max Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Du må nok komme opp med en story eller noe.. Hva skal spille handle om? Vell.. Man må nok bruke mange penger på å få tak i en source code.. [OFF-TOPIC]: Men.. Hva i all verden har dette med modifikasjoner å gjøre? Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvis du er interessert i å lage en mod, så kan jeg hjelpe deg. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Du må nok komme opp med en story eller noe..Hva skal spille handle om? Vell.. Man må nok bruke mange penger på å få tak i en source code.. [OFF-TOPIC]: Men.. Hva i all verden har dette med modifikasjoner å gjøre? Hvis den ligger i modifikasjoner, er det vel mest sannsynelig at han snakker om en mod. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Og hvor mange er det på teamet til nå ? Hvor lang erfaring har du med c/c++ ? 2d eller 3d basert spill ? Viss 3d, har du laget noen 3d motorer før ? Hvor lang tid trur DU at dette vil ta ? Hva skal spillet handle om ? Har du noen utgivere som kan publisere spillet ? Har du sponsorer ? Eller er dette bare et useriøst tullespill ? Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ikke for å irritere, eller mobbe, men tror det er snakk om Eller er dette bare et useriøst tullespill ? For det første Lurte på om noen ble med å prøve å lage ett spill?det hadde jo vært morsomt da... er det noen som blir med? nb! Må ha erfaring med c/c++ (eller annen form for programmering) og/eller 3d! Høres ut som ett spill for meg For det andre ... Du bør ha med mer i ett team enn 3D folk og programmerere. Fex lydfolk, sketchere, og 2D artister. Seff kommer dette an på om det skal være 3D, noe jeg går utifra siden du vil ha folk som kan 3D. Men som sagt, tror dette enten er en som tuller, eller en som ikke helt vet hva han snakker om Lenke til kommentar
XargoL Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvis det er sånn at dere skal lage et nytt spill, kan dere jo basere spillet på Quake 2 motoren. Kildekoden til den er jo gitt ut under GPL, så det er bare å sette i gang! Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg kunne ha vore med på og lage et spill!!!!det var egentlig en god ide.... Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Knan også være med, menda må du nok (Threadstarter) være litt mer seriøs enn du er nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå