tidyclown Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har problemer med at iexplorer bare plutselig hopper ut.. ganske irr noen ganger. F.eks en side hvor den hopper ut på er: kvasir.no jeg kommer meg inn på første siden. men etter at jeg har trykket på søk hopper den ut. Skjer med flere sider også men husker ikke akkurat i farten. Noen som vet hva dette kan være for noe? Lenke til kommentar
tøs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Jeg vet det ikke er noe svar på ditt spm, men jeg prøvde Opra en dag, og har alderi vært på tanken på å gå tilbake. Et tips kan være å fjerne spywares, virus osv.. Endret 30. juni 2004 av tøs Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Helt ening! Kunne ikke tenkt meg å bruke noe annet enn Opera selv. Last ned Ad-aware og kjør det. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Last ned Ad-Aware OG Spybot Search and destroy, oppdater og scan. WindowsUpdate er jo en fin ting da og Opera er bare best.. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har problemer med at iexplorer bare plutselig hopper ut.. ganske irr noen ganger. F.eks en side hvor den hopper ut på er: kvasir.no jeg kommer meg inn på første siden. men etter at jeg har trykket på søk hopper den ut. Skjer med flere sider også men husker ikke akkurat i farten. Noen som vet hva dette kan være for noe? Du bruker ikke tilfeldigvis NOD32?? Lenke til kommentar
tidyclown Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 hehe, da får jeg vel gjøre det da:) takktakk Du bruker ikke tilfeldigvis NOD32?? hmm sier meg 0:P Lenke til kommentar
tidyclown Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 jeg startet å bruke Opera nå. Men det samme skjedde som i iexplorer.. den klikka:( Lenke til kommentar
tøs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Da bør du følge noen andre råd, som å kjøre adaware, hijack osv, for å fjerne spywares osv... Skader ikke med en update av antivirus programmet, samt oppdatere windows. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Nod32 er et antivirusprogram. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ikke hardware... flyttes til programvare -> windows Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg tror jeg har løsningen. Jeg hadde samme problem som deg. Jeg søkte i kvasir, og vips så datt IE helt ut. Jeg hadde samme problem med Opera. Jeg avinstallerte Java Environment. Da løste problemet seg. Lenke til kommentar
tidyclown Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Tusen takk foxtrot! det funket flott nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå