Izor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Kan du begrunne det? Forklare hvorfor du ikke likte den? Kan jo ha noe med at storyen ikke holder mål for en femmer. Fightclub Snatch The Matrix LOTR: 1 og 3 The boondock saints ekke helt sikker på om det er skrevet rett:P US marshall kill bill vol 1. Dreamquest Det med Dreamquest var kødd for de som ikke skjønte det BTW er det noen som vet hva han som hadde desert eagle .5 i snatch heter? Endret 10. juli 2004 av Izor Lenke til kommentar
piit Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Filmer: Matrix Enemy of the State LOTR Kiss of the Dragon Kill Bill vol. 1 Leon Villmark Serier: Smallville! 24 Fastlane X-Files Gleder meg til sesong fire av Smallville Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Filmer: The Godfather Pulp Fiction Scarface The Matrix Fight Club Se7en The Sting American History X Once Upon A Time In America The Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring Goodfellas Apocalypse Now The Usual Suspects One Flew Over the Cuckoo's Nest The Gladiator Schindler's List Leon Platoon The Silence of the Lambs Serier: Futurama Simpsons Family Guy Fastlane C.S.I. Sopranos Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Filmer? Mange gode, men ingen jeg kommer på i farten. Serier: The Shield Smalville Fastlane(er dessverre bare 1 sesong, som slutter helt teit btw) Roswell Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Synes "The O.C" er tidvis morsomt. Bare synd det drukner i klisjeer. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Synes "The O.C" er tidvis morsomt. Bare synd det drukner i klisjeer. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg kan trygt kalle meg en Tarentino fan, men jeg har sett mange (ikke mange, men noen) som er bedre enn True Romance.. Equilibirum, Matrix, Shawshank, osv er det denne du snakkar om? http://www.imdb.com/title/tt0238380/ den filmen var jo heilt forferdelig... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Film Princess Mononoke Hvis det ikke er godt nok for dere anime-hatere så: True Romance Pulp Fiction Kill Bill American Beauty Serie Seinfeld Endret 11. juli 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Equilibrium - møkkadårlig og oppskrytt Matrix-lookalike med gode effekter og en Christian Bale LAAAANGT under pari. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Serier: Simpsons Futurama Fammilly Guy The Sopraons Sout Park King of Queens Seinfeld Åpen Post Ut i vår hage Team Antonsen Boretts Laget Nissene på Loven Filmer Kill Bill vol:1 og 2 Apocalypse Now Oceans Eleven Kids High Fidelity 3000 Miles to Graceland Kopps Jalla Jalla! I Kina Spiser de hund Fight Club American Psyco American History X The Silence of the Lambs Snatch Battle Royale The 5th Element Turbonegro - the movie Clockwork Orange dette var det jeg kom på i farta, har flere tittler på tunga. Endret 12. juli 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Battle Royale Så den nettopp nå. Synes den var rimelig dårlig egentlig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Battle Royale <-- Det er visstnok kult å like den filmen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Battle Royale <-- Det er visstnok kult å like den filmen. akkurat den filmen kunne jeg greid meg foruten.. åssen er 2'ern i forhold? har ikke sett den jeg Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg likte den, men 2'ern var Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Equilibrium - møkkadårlig og oppskrytt Matrix-lookalike med gode effekter og en Christian Bale LAAAANGT under pari. Kongefilm med en troverdig basis, om man lar seg bøye litt. Gun-kata slår bullettime any day. Battle Royale <-- Det er visstnok kult å like den filmen. Åja? Filmen er jo dritkul så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Filmer Lord Of The Rings triology Jalla Jalla Kung Pow Serier Friends Kongen av Queens Frasier 24 Eia\Tufte MacGyver Endret 12. juli 2004 av zeph Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) [quote name='LarsP' date='12/07/2004 : 02:35'] Battle Royale <-- Det er visstnok kult å like den filmen. [/quote] åi..søren. da må jeg stryke den fra lista mi. det kan jo ikke komme ut at jeg liker en film som andre også liker. jeg syns det var en bra film. hadde aldri hørt om den før jeg såg den borte med en kamerat. jeg likte den, ikke fordi det visstnok er kult å like den, men fordi JEG syns den var bra, ikke fordi andre syns det. hvorfor ikke komme med et innlegg der du lister opp dine favoritt serier og filmer, i stede for å kommentere alle andre Endret 12. juli 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Battle Royale <-- Det er visstnok kult å like den filmen. åi..søren. da må jeg stryke den fra lista mi. det kan jo ikke komme ut at jeg liker en film som andre også liker. jeg syns det var en bra film. hadde aldri hørt om den før jeg såg den borte med en kamerat. jeg likte den, ikke fordi det visstnok er kult å like den, men fordi JEG syns den var bra, ikke fordi andre syns det. hvorfor ikke komme med et innlegg der du lister opp dine favoritt serier og filmer, i stede for å kommentere alle andre Så sant som det er sagt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg kommenterte videre på innlegg skrevet av andre. Ok, da skal jeg noen filmer/serier jeg liker og da: - The Shawnshank Redemption - FMJ - The man who wasn't there - Audition - Ichi the Killer - Braindead - Requiem for a dream - Spartacus - Story of Ricky - MacGyver - A-Team - Airwolf - Family Guy Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg kommenterte videre på innlegg skrevet av andre. De andre sa at de ikke likte filmen, du hintet til at jeg skrev opp filmen fordi det er kult å like den. Kom på at jeg glemte Låkk, Ståkk og to røykende tønner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå