Equerm Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Topicen sier det meste. Filmer The House Of 1000 Corpses The Necronomicon Serier Snipp og Snapp Creepshow Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Bruk søkefunksjonen neste gang... eller bare browse deg et par linjer nedover. Apropos Necronomicon: "Evil Dead" er i mine øyne en mye bedre film(triologi) som omtaler nettopp den boka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Filmer True Romance Pulp Fiction Reservoir Dogs Requiem for a Dream The Fourth Film by QT Serier Ser ikke på serier. Lenke til kommentar
panda Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 O-Hjelp det er mye Film ALT av disney Sensless Eurotrip Spawn (Tegneserien på 3 filmer av Todd McFarlane's) S.W.A.T School of Rock The Italian Job Willy Wonka & The Chocolate Factory -Anime- Akira Vampire Hunter D: Bloodlust Blood The Last Vampire Ninja Scroll Ghost In The Shell Serier Viva La Bam ! rox 24 Alias Dark Angel CSI CSI - Miami Turtels Fastlane MacGyver -Anime- Hellsing GunGrave Wolf's Rain osv mye bra der ute (; dont' let it be un-seen ! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 FilmS.W.A.T likte du ikke S.W.A.T? Jeg heller synst ikke den var så bra som jeg hadde forventet... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Beste serie? 1-Sopranos 2-that 70's show +mange fler Lenke til kommentar
GreyFox Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Filmer Gudfaren 1 Apocalypse Now! Full metal jacket The Matrix Akira Pulp Fiction Reservoir Dogs Ringenes Herre Trilogien Ghost in the shell Fight Club Serier 24 Sopranos That 70's show Alle elsker Raymond Frasier Wildboyz Endret 30. juni 2004 av GreyFox Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) FilmS.W.A.T likte du ikke S.W.A.T? Jeg heller synst ikke den var så bra som jeg hadde forventet... S.W.A.T var forferdelig. Like forferdelig som jeg hadde fryktet. Soleklart terningkast 1. Endret 30. juni 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Apropos Necronomicon: "Evil Dead" er i mine øyne en mye bedre film(triologi) som omtaler nettopp den boka. Er jo ørtåførti filmer og bøker som den boka. Verdens mest kjente ikke-eksisterende bok. Var det ikke så at en gal araber skulle ha skrevet den med blod på pergament laget av menneskehud? EDIT: Støtter deg din slakt av S.W.A.T. Endret 30. juni 2004 av Gromle Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Filmer: Pulp Fiction Saving Private Ryan Ocean's Eleven Boondock Saints Kill Bill vol.1 og 2 Fight Club Seven +++ Serier: CSI John Doe Pretender Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 True RomancePulp Fiction Reservoir Dogs Requiem for a Dream The Fourth Film by QT Quentin hvem? Jeg kan trygt kalle meg en Tarentino fan, men jeg har sett mange (ikke mange, men noen) som er bedre enn True Romance.. Equilibirum, Matrix, Shawshank, osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg kan trygt kalle meg en Tarentino fan, men jeg har sett mange (ikke mange, men noen) som er bedre enn True Romance.. True Romance er konge. Klarer ikke å si hvilken film som er min absolutte favoritt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 True Romance er konge. Klarer ikke å si hvilken film som er min absolutte favoritt. Da sier jeg Pulp Fiction for deg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Favorittfilmer: Rocky Rambo Platoon Pluss en hel haug med filmer jeg ikke kommer på i farta Favorittserier: The Simpsons Futurama Friends Pacific Blue ( elsker sommerstemningen og jentene der ) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Filmer: Solaris (1972) Stalker Mulholland Drive A Clockwork Orange Santa Sangre Donnie Darko The Lion King Russkij kovcheg Kill Bill Vol. 1 & 2 Der Himmel über Berlin Moznosti dialogu Serier: (ser nesten ingenting nå, men jeg har da fått med meg en del opp gjennom, så dette er dem, men de ble erklært favoritter da jeg ikke akkurat hadde den smaken jeg nå har) MagGyver The Simsons J.A.G. Tintin S.W.A.T. så jeg faktisk nettopp. Den var dårlig. Endret 12. juli 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
cherryk Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Filmer: The 5th Element LoTR: FotR Braveheart(med alle sine 10103193 feil) Gladiator Van Helsing(ja, alle synes den er crappy, men jeg kom ut av kinosalen med en WOW FOR EN RÅ FILM følelse.. kongefilm!) Serier: Smallville Dead like me X-Files(første sesongene) Futurama *tenke litt mer* Endret 1. juli 2004 av nussetuss Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) film: love story titanic ideal husband the talented mr.ripley the hours a beautiful mind the ring funny girl the exorcist LOTR : alle filmene Wo hu cang long (crouching tiger hidden dragon) Ying xiong (hero) Kikujiro no natsu serie: kongen av queens alle elsker raymond gilmore girls cold case Endret 12. juli 2004 av siriofstad Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 tja;) (ikke i noen spesiell rekkefølge) Matrix (nummer 1 så klart)) Pulp Fiction Kill Bill Star Wars 4-6 MST3K the Movie ^^ Lock Stock & Two Smoking Barrels Snatch The Boondock Saints sikkert noen jeg har glemt og:) Når det gjelder serier sa jeg jo nettopp dette i en annen tråd, men det skader vel ikke å nevnes igjen; MST3K SP Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 S.W.A.T var forferdelig. Like forferdelig som jeg hadde fryktet. Soleklart terningkast 1. Kan du begrunne det? Forklare hvorfor du ikke likte den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå