Gå til innhold

MPX - Returnere ødelagt ting?

Anbefalte innlegg

Jeb bestilte en pakka fra mpx for ca. 1 måned siden. Der var blandt annet en PowerColor Radeon 9800XT. Det har funket fint fram til i dag. I dag har det begynt og komme masse feilmeldinger som bla.: "VPU Recover" og noen blåskjermer, har måtte restarte pc-en masse og har ikke kunne ha spillt et spill. Nå har jeg byttet til gammle kortet mitt pga. skjermkortet er ubrukelig nå. Uansett hva jeg gjør får jeg "VPU recover"-feilmelding. Jeg har ikke overclocket kortet mer en standart ATI "Overdrive", som det sto at det var sikkert på Catalyst 3.9 (ATI sine drivere).

Har jeg rett til å returnere dette skjermkortet og få et nytt et tilbake eller få det reparert?

Det er første gang jeg bestiller på mpx, så jeg blir takknemlig for alle svar.

Endret av active-x
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har rett til å sende det tilbake til butikken. De på sin side, har rett til å undersøke kortet etter de feilene du påstår at det har. Hvis de finner det defekt, kan de 1.) reparere det på en eller annen måte, 2.) gi deg et nytt og makent kort, 3.) gi deg et nytt tilsvarende eller bedre kort eller 4.) heve kjøpet og gi deg penga tilbake. Dette er det butikken som bestemmer.

Hvis de ikke finner feil på kortet, har de rett til å kreve et undersøkelsesgebyr av deg for tiden de har brukt på testingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...