Reggy Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hei ! Er på jakt etter nye spennende spill. Ønsker tilbakemelding på bra spill.. Jeg liker spill som GTA 3/ Vice City, Hitman, Max Payne, Splinter Cell, Mafia... Vil Thief Deadly Shadows passe for meg, og er det noe tess? Reggy Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Prøv True Crime eller Driv3r. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg ville prøvd Metal Gear Solid 2 hvis du ikke har prøvd det Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Prøv True Crime eller Driv3r. driv3r en kompis sprang tilbake til spiderman for og få pengene tilbake etter 1 times spilling, fiikk han d neeeiiii... fyrn i kassa var vel sjeleglad han ble kvitt d. Lenke til kommentar
Primator Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 True Crime. Raske biler,kule våpen. Har det meste du trenger mener jeg. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 True Crime. Raske biler,kule våpen. Har det meste du trenger mener jeg. Det har det ikke, men det er ikke akkurat det VERSTE spillet. GTA er jo mye bedre. Lenke til kommentar
insider Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Står ikke hvilke plattform vi snakker om her (pc, ps2, xbox osv.) Driv3r har vell ikke kommet ut til pc. Liker ikke True Crime - Streets of LA (PC) Dårlig grafikk, mange buggs i grafikken (!) men ellers et greit spill. GTA VC er mange ganger bedre da selvom det ikke er noe strålende grafikk på det heller. Thief3 er vel ganske som Thief2 på nye verdner. (synes jeg i hvertfall) Bra Storyline men ikke noe overbevisende grafikk. Hvis du liker "snike snike spill" så vil du nokk like dette også Finner test av de fleste spillene som har kommet ut på denne siden - hvis du leser dem så finner du nok et spill som passer til deg Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Står ikke hvilke plattform vi snakker om her (pc, ps2, xbox osv.) Finner test av de fleste spillene som har kommet ut på denne siden - hvis du leser dem så finner du nok et spill som passer til deg undefined Det er spill til PC vi snakker om. Hvordan finner jeg test av spill på denne siden?? (er forholdsvis ny her, men kommer meg). Takk for tilbakemelding... reggy Endret 30. juni 2004 av Reggy Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har du pcen til det kan du prøve FarCry, demo finnes på www.gamershell.com Ellers kan jeg verken anbefale True Crime eller Driv3r, men de er da greie nok spill... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Thief er bra... Ellers kan man jo nevne Battlefield Vietnam, andre Battlefield, Call of Duty... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Både True Crime og Driv3r har fått skikkelig elendig omtale. Driv3r ligger rundt 3/10 i snitt på de fleste tester, True Crime ligger på ca samme snitt. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hei ! Er på jakt etter nye spennende spill. Ønsker tilbakemelding på bra spill.. Jeg liker spill som GTA 3/ Vice City, Hitman, Max Payne, Splinter Cell, Mafia... Vil Thief Deadly Shadows passe for meg, og er det noe tess? Reggy Uannsett synst eg du burde prøve Farcry og Battlefield. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Både True Crime og Driv3r har fått skikkelig elendig omtale. Driv3r ligger rundt 3/10 i snitt på de fleste tester, True Crime ligger på ca samme snitt. Driver 3 fortjener ikke så dårlige karakterer. det har sine feil, men er morsomt! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) True crime er no herk . Ikke bra!!! Kjøp heller half life eller battlefield 1942. Installer det å stor spill tusenvis a gode modder. (Desert Combat, Counter strike, Day of Defeat osv). Ellers å anbefale er jo Morrowind (alt i ett). Endret 4. juli 2004 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg kan virkelig anbefale Thief 3 og Deus Ex 2!!! Er strax ferdig med DX2, og er godt på vei i Thief 3. ( T3 er dog en anelse creepy) Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hvis det er PC, last ned GTA1 gratis fra Rockstar.com(Låvelig ) Men hvis du liker Theif(Snikeing) bør du teste ut, MGS spillene. Likte du Max Payne, gå for 2'ern den er veldig bra(Har den sjælv) men slår aldri Max Payne 1(Som jeg eier, og digger(favoritt spillet mitt)...) Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Enig. Max Payne 1 er klart bedre enn 2ern. Men noen bra spill. Hmm... Battlefield ble anbefalt over her, meget bra spill anbefales!! Så er det jo også Thief spillene da. Bra spill det også Mye å velge i!! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Max Payne 2 var jo et av de første spilla med skikkelig fysikk-motor! Det er da like bra som MP1! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Max Payne 2 var jo et av de første spilla med skikkelig fysikk-motor! Det er da like bra som MP1! Fysikk og grafikker ikke alt! Max payne 1 hadde sjarm og var genial! MP2 hadde ikke så mye sjarm og hadde Rag doll, men dte gjør dte da ikke like bra som MP1! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Enig, men MP2 hadde også en god historie, utrolig bra baner + en forbedret Bullettime og en god, mørk og dyster setting! Bra personligheter, voiceacting og sist, men ikke minst: det var det første spille med banning! Spøk til side: begge er nok like gode, etter min mening 8-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå