_Prime_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 De som er gode i CS spiller ikke public. Det er ikke akkurat noe status å være god i CS på publicservere, det er så lite fra PCW som man får det. Alle bare rusher. Det er ikke altid sånn. Har spilt public med flere "CPL" spillere, og jeg VET det var de. et eksempel kan være Gore fra mouz.. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 sikkert mange "pro" folk som spiller på public,bare for å trene aimen,akkurat som public folk trener mot boter for å trene aimen Lenke til kommentar
LoS Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Selv tror jeg de bootcamper. Jeg har spilt mot HeatoN, ElemeNt, knoxville osv osv på public da notice teh Lenke til kommentar
munky Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 jeg synst real fra bergen er vanvittig god med tanke på at han bare er 15 (om han har spilt lenge har det kanskje ikke så mye å si), men ellers er der ganske mange gode å velge mellom Men min favoritt cs spiller må vel vere Damien (selv om han ikke spiller lenger etter det jeg har hørt) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 jeg synst real fra bergen er vanvittig god med tanke på at han bare er 15 (om han har spilt lenge har det kanskje ikke så mye å si), men ellers er der ganske mange gode å velge mellom ... Har real vært på LAN da? ;---------p De som er gode i CS spiller ikke public. Det er ikke akkurat noe status å være god i CS på publicservere, det er så lite fra PCW som man får det. Alle bare rusher. Noen gang vært på WaZelin? SK Insider? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 De som er gode i CS spiller ikke public. Det er ikke akkurat noe status å være god i CS på publicservere, det er så lite fra PCW som man får det. Alle bare rusher. Noen gang vært på WaZelin? SK Insider? Åpenbart ikke. Kniva nesten BSl (arg) Stakk kniven i han en gang. :/ Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Spilte litt mot HeatoN...Han var jo god... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 ... Har real vært på LAN da? ;---------p hahahhhahhhahahahaahahaahahahahahahaaa. LOOOOOOOOL! Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 ... Har real vært på LAN da? ;---------p hahahhhahhhahahahaahahaahahahahahahaaa. LOOOOOOOOL! javel lol Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Beste cs spiller: juve9le Noen som så han på TG04? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Beste cs spiller: juve9leNoen som så han på TG04? Indeed. Men glemmer ikke nesl-kampen clan-it mot xlnz hvor juve tok jungelbobo med glock og 1 hp 1on1 i mr3. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Men glemmer ikke nesl-kampen clan-it mot xlnz hvor juve tok jungelbobo med glock og 1 hp 1on1 i mr3. Noe av det frekkeste jeg har sett, forøvrig. :-----] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå