Gå til innhold

Beste CS spiller

Anbefalte innlegg

De som er gode i CS spiller ikke public. Det er ikke akkurat noe status å være god i CS på publicservere, det er så lite fra PCW som man får det. Alle bare rusher.

Det er ikke altid sånn. Har spilt public med flere "CPL" spillere, og jeg VET det var de. et eksempel kan være Gore fra mouz..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg synst real fra bergen er vanvittig god med tanke på at han bare er 15 (om han har spilt lenge har det kanskje ikke så mye å si), men ellers er der ganske mange gode å velge mellom :p

Men min favoritt cs spiller må vel vere Damien (selv om han ikke spiller lenger etter det jeg har hørt)

Lenke til kommentar
jeg synst real fra bergen er vanvittig god med tanke på at han bare er 15 (om han har spilt lenge har det kanskje ikke så mye å si), men ellers er der ganske mange gode å velge mellom :p

... Har real vært på LAN da? ;---------p

De som er gode i CS spiller ikke public. Det er  ikke akkurat noe status å være god i CS på publicservere, det er så lite fra PCW som man får det. Alle  bare rusher.

Noen gang vært på WaZelin? SK Insider?

Lenke til kommentar
De som er gode i CS spiller ikke public. Det er  ikke akkurat noe status å være god i CS på publicservere, det er så lite fra PCW som man får det. Alle  bare rusher.

Noen gang vært på WaZelin? SK Insider?

Åpenbart ikke. Kniva nesten BSl (arg) Stakk kniven i han en gang.

:/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...