Mr.MadCow Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Greit da slutter vi denne tråden her og nå. Jeg er BEST Ja sjakalen du er best da...gamer 14 timer public på flora hver dag å whiner i ca. 7 av dem! Kniver deg kanskje 2 ganger hver gang i løpet av de få gangene jeg spiller public i måneden Haha du er latterlig... husk da...jeg er Sarpedon eller kanskje realnick X!tecX Im Watching you! Selv synes jeg ElemeNt og HeatoN er mine idoler Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Mr.Madcow spar meg din taper! nWo er den største public clanen i Norge. 14timer og whiner 7 av dem_`? Gjør jeg det? Vet at alle hater meg (noen få) som for.eks deg, bare fordi jeg eier deg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Sjakalen; er ikke du 17 år? Kan du ikke slutte med dette prepubertale pratet ditt? Virker som om Mr. Hormon har eviglangt houseparty i toppetasjen din. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Det er tross alt noen som ikke kan noe for det Dog tror jeg mer på Mr.MadCow enn på awp, herregud, klanen til sjakalen har jo nesten 8000 kills på 20 dager. :o Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Mr.Madcow spar meg din taper! nWo er den største public clanen i Norge. 14timer og whiner 7 av dem_`? Gjør jeg det? Vet at alle hater meg (noen få) som for.eks deg, bare fordi jeg eier deg. haha.. denne delen av forumet er faen meg underholdende :!: Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 haha.. denne delen av forumet er faen meg underholdende :!: awp folk synes rett og slett at du er latterlig. Du sitter der å mener altid at du er best,du å den public clanen din. Hadde dere stilt opp på 1.6 pcw mot gammel clanen min(wota) hadde ikke dere hatt nubb sjans...jeg har sett dere spille så jeg har grunnlag får mine påstander i motsettning til andre her. Lenke til kommentar
Primator Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Fisker. Han er klart best. Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 awp folk synes rett og slett at du er latterlig.Du sitter der å mener altid at du er best,du å den public clanen din. Hadde dere stilt opp på 1.6 pcw mot gammel clanen min(wota) hadde ikke dere hatt nubb sjans...jeg har sett dere spille så jeg har grunnlag får mine påstander i motsettning til andre her. oohh... wota, tah madskilled... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 oohh... wota, tah madskilled... Øy! Vi har blitt jævla mye bedre Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Den beste jeg har noensinne møtt kaller seg . Merkelige med det er at prestasjonene hans svinger voldsomt etter hvilken server vi er på, og han husker jo aldri at vi har pratet i lag før selv om vi har møttes mange ganger! Men uansett er han absolutt 1337! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Han beste jeg har møtt het player, møtt han sinnsykt mange steder og han kan alle språk på forskjellige dager Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ikke vær slemme mot Sjakalen da. Han kan ikke for at han er best og kulest, vel? Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Den gangen jeg sa "Jeg var best" var bare en kødd. Blir vanvittig!! provosert av sanne folk som Mr.Madcow når han skriver sanne latterlige innlegg. 8000kills på 20 dager, ?? Hvor får dere dette fra?? Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Den gangen jeg sa "Jeg var best" var bare en kødd. Blir vanvittig!! provosert av sanne folk som Mr.Madcow når han skriver sanne latterlige innlegg. 8000kills på 20 dager, ?? Hvor får dere dette fra?? Baaaah.. gidd å bry deg?? anyway: lige fiskaren eg... knabbe alltid et par merr enn alle andre.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 8000kills på 20 dager, ?? Hvor får dere dette fra?? hve med: Her? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Sjakalen; er ikke du 17 år? Kan du ikke slutte med dette prepubertale pratet ditt? Virker som om Mr. Hormon har eviglangt houseparty i toppetasjen din. Hahaha. Genialt sagt. *skrive ned* Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Øy!Vi har blitt jævla mye bedre Er det mulig når jeg ikke er der lenger? Nei! :!: Lenke til kommentar
DemoNsouL Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 7500 kills og 5500 deaths.. GG! (tror det er dårligste statsen jeg har sett ever) Lenke til kommentar
Simi Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Syns Destructo og Sunman er veldig gode, bullseye som har spelt for team 3D er jo en legende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå