NoNamed Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 jeg har to western digital 40gb i raid av og til så hører jeg en skarp klikk klakk lyd maskinen fryser litt av og til klikker og klakker den bare en gang men noen ganger fortsetter den. dette har skjedd etter format c og med andre OS men har en følelse av at det skjer mer i winxp min enn når jeg kjørte win2k ...men ellers er diskene raske....og de er jo under et år gamle hovedkortet er msi pro2 med promise raid Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 Hmmm nå vil den ikke starte engang nå star den bare uendlig med den teite winxp blå uendlig hets loading dingsebomsen argh :razz: Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Stor fare for du har opplevd disk kræsj elle havari. En annen mulighet er feil med kontrolleren som diskene står på. Det er nok størst fare for att det er disk kræsj. _________________ Pål Kallevåg Hardware.no [ Denne Melding var redigert av: pkalle på 2002-04-20 13:43 ] Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 disk havari ? hva er det? de klikke lydene starta for lenge siden kanskje 2 mnd... av og til kræsja det en gang måtte jeg formatere som jeg sikkert må nå.... grrr er det diskene some er ***** eller er det raid greine.... er dette noe jeg får igjen på garantien...for dette skald et ikke skje...venn av meg har samma systemet, og dette skjer ikke han. og hvis dette er en garanti sak hvordan får jeg vist at diskene er **** da ? noen ganger....flere uker kand et jo gå fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå