Gå til innhold

RIMI Oppegård tar kaka Fikk ikke kjøpe Siemens C60

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som tenker at dette er et "Elkjøp tilfelle" ?

jeg har vært selger på elkjøp...

hadde en kunde som var litt kranglete på en trådløs telefon som var ødelagt tatt av lynet eller noe (han ville ikke gi seg)... etter litt frem og tilbake ble det ny trådløs på han tapte litt penger meg kunden ble kjempe fornøyd. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner egentlig ikke hva den rimibutikken tenker med jeg.

Prisen inn til butikk fra grossist er jo så lav at selv ved salg til 299,- så tjener de penger! Hvis ikke Hakon-gruppen har tatt inn partiet og videresolgt til butikkene med kjipe priser da.

Lenke til kommentar

Gå et hakk høyre på rangstigen. Vil ikke en ansatt hjelpe deg så spør du etter sjefen hans, vil ikke sjefen hjelpe deg (som i dette tilfellet), ta kontakt med hovedkontoret. Start så langt opp i systemet du kommer feks markedssjefen. Spill? en skuffet kunde. Svaret vil garantert være "dette må vi klare å ordne opp i" , noen timer senere du har en ny telefon. Ofte med et brev som sier. "vi beklager det inntrufne og håper du forsatt vil handle hos oss...bla bla bla " Skulle jo bare mangle også....kan jo ikke være av de lureste butikksjefen i den sjappa

Lenke til kommentar

Hei!!

Jeg er en Rimi-ansatt, og var selv med på å ta imot mobilene da de kom til vår butikk. Den spesifiserte regninga fikk jeg i hånda, og så der tydelig at innkjøpsprisen er lav nok til at de tjener ok på å selge varen. Det er ihvertfall ingen grunn for å ikke selge den!!

Rimi-butikker for ofte kampanjevarer som de ofte ikke ønsker, slikt som dyre dvd'er som ofte blir stjålet og butikken taper penger, men disse kampanjevarene tas inn til en lavere pris enn utsalgsprisen og butikken tjener derfor på å selge...

Hvis svinn ikke medregnes. Og svinn på mobiltelefoner går ikke, i og med at de ikke ligger fremme!!

Altså, konklusjonen er at: jeg VET butikken tjener på å selge mobilen til deg! At de ikke ønsker å selge skjønner jeg derfor ikke helt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...