furiouseagle Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg har et lite problem, jeg skal nemelig velge meg en mp3-spiller. Dette er noe jeg har tenkt på lenge, og brukt en del tid på å surfe og undersøke både spillere og priser. Likevel er jeg usikker... Mine krav er: - Treningsvenlig (jeg er aktiv og jogger mye, og spilleren må da tåle dette!) - Vil ha bra lagringsplass. - Pris fra 2500 og oppover Tenker spes på ipod, creative zen og iriver seriene. Det viktigste er at den tåler at jeg tar den med på joggetur o.l., men jeg ønsker også å ha en del plass... Håper på kjappe og gode svar, er hypp på å bestille Lenke til kommentar
EDB Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvor mye er 'en del plass'? Som i titalls gb? 500mb? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 http://www.nomadworld.com/products/muvo_2/ Er denne du leter etter koster litt over 2000, 512 mb. Støtsikker fordi er minnebrikke. Liten og kompakt. God lyd Lenke til kommentar
furiouseagle Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Når jeg snakker om litt plass, så tenker jeg en del giga... Og det som i denne sammenhengen forstyrrer meg litt, er at jeg hører at de med bra lagringsplass ikke tåler trening. Det er jo det som er viktig for meg, ha med musikk når jeg er ute og trener. Tåler en ipod eller en creative zen noen joggeturer i uken? Hjelp søkes Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Om spillere med harddisker ikke blir ødelagt av litt jogging så er det absolutt ikke anbefalt. Det som kan skje dersom spilleren blir utsatt for for mye risting er at harddsiken blir ødelagt. Skal du ha en mp3 spiller som skal brukes til trening er minnebrikke det beste alternativet. Eventulet kan du jo kjøpe deg en minidisk. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Når jeg snakker om litt plass, så tenker jeg en del giga... Og det som i denne sammenhengen forstyrrer meg litt, er at jeg hører at de med bra lagringsplass ikke tåler trening. Det er jo det som er viktig for meg, ha med musikk når jeg er ute og trener. Tåler en ipod eller en creative zen noen joggeturer i uken? Hjelp søkes Minnebrikker for jogging. Hardisker tåler sikkert litt risting, men ikke over lang tid. Ville derfor ikke investert i en hardiskspiller.. Gå for minnespiller de kan du riste så mye du vil uten at du ødelegge dem. Lenke til kommentar
furiouseagle Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Så dersom en harddisk basert spiller eventuelt blir ødelagt på grunn av jogging, så får en den ikke igjen på garantien? Har nemelig veldig lyst på stor kapasitet, men viss den ikke kan være med på joggetur, så er det litt waste også... Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvor mye risting tåler de da? sån cirka? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Uendelig fordi spilleren ikke har noen løse deler. I tillegg til at minne er på en brikke som seff også tåler en undedelig med risting. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 tror ipod tåler en del risting.. den har 32 mb minne.. så den jobber bare litt hvert 10ende minutt eller noe.. så hvis det hakker så er det bare å stoppe noen sekund så har den hentet nye 32 mb.. (correct me if I'm wrong, leste det et eller annet sted) Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 tror ipod tåler en del risting.. den har 32 mb minne.. så den jobber bare litt hvert 10ende minutt eller noe.. så hvis det hakker så er det bare å stoppe noen sekund så har den hentet nye 32 mb.. (correct me if I'm wrong, leste det et eller annet sted) minne greit, men mye støt over harddisk over lang tid er jo ikke bra da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå