Gå til innhold

Midtstillte sider får liten feil i Opera

Anbefalte innlegg

Når Opera viser sider som er midtstillt, vil det vertikale rullefeltet berre "spise plass" når sidia er lenger enn høgda på skjermen din. Altså; når du lager ein web som skal stå dønn i ro, sjølv når brukaren blar i sidene, kan midtstillte web'ar "hoppe litt" i Opera.

Eg oppdaga dette på sida http://www.absentvoid.com

Mesteparten av sidene er korte og då vil ikkje Opera visa det vertikale rullefeltet. Når eg klikkar meg inn på tutorials og går vidare til ein av desse, kjem det opp ei lang side. For å få plass til det vertikale rullefeltet, vil Opera no plassera sida litt lenger mot venstre. Denne hoppeeffekten trudde eg var uønska!?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det skal nok vere slik.

Sida er senterert i forhold til størrelsen på "viewport"; størrelsen på området som er meint å vise innhold i nettleseren i. Scrollbaren er ikkje en del av dette, og når den kommer fram vil viewport bli mindre - og sida vil hoppe litt til venstre.

Lenke til kommentar

..og eg som trudde eg måtte lesa alle 9200 postane i den ultra-lange tråden, før eg posta...

PS! MS ie har verktikalt rullefelt utgråa, når det ikkje er "aktivt" eller i bruk. Kanskje Opera burde hatt det på same måte?

Lenke til kommentar
Det jeg synes er rarere enn selve problemet, er at folk ikke skjønner hva dette kommer av, og tar opp problemet gang på gang.

Mr.Berg: Fins det nokon tilsvarande måte å "alltid vise vertikalt rullefelt" i alle nettlesarar?

Rettar du kritikk mot meg som påpeikar dette i eit forum, eller rettar du kritikk mot lesarar som kanskje vil "klage" på at sida hoppar litt inn og ut?

Sjølv ser eg at sider som hoppar litt inn og ut, vert oppfatta som "mindre profisjonell". Kanskje eg då er meir pirkete enn andre?

For eigen del ser eg kvifor sida hoppar litt. Årsaka ligg i det vertikale rullefeltet.

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på hvem du spør, da quotinga inneholder ting du selv sier.

Jeg for min del sier at jeg er enig i det satyrium sier, alt for mange bare spør i et forum uten å en gang tenke først.

Her sier jo du at det er pga. av scrollbaren, så du har i det minste tenkt :)

overflow:auto:, funker det for å alltid vise scrollbarer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...