CrackaBoi Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg har fått nytt P4-system, men det booter søren meg ikke. Vifta på CPUen spinner, men ikke noe bilde på skjermen. Har prøvd å putte RAMen i de tre forskjellig slotsene. Har prøvd med og uten jumpersettings. Har resatt CMOS. Hva kan være feilen? Trenger hjelp her... Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 CPUen ja.. Men hvordan finner jeg ut det a? Må jeg finne en annen P4, helvete så styrete... PS: Har testa med et annet skjermkort åsså. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 får du noen lydmeldinger...i forbindelse med POST'en...får du mer enn ett bip?? Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 Ikke noe bip.. Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 Nei, PSUet er 300w og jeg har ingen hder eller cdromer på.... Lenke til kommentar
sukk Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Jeg hadde et lignende problem på mitt asusp4s333 hk. Trodde det var cpuen for det sa maskina selv (den sa det faktisk med en stemme). Sendte inn HK og CPU til komplett og fikk vite at hk var defekt. At CPU-vifte snurrer betyr ikke at hket er i orden. Usikker på hvordan hk du har men hvis du har integrert lyd, prøv å stikk noen høytalere i det! Kan kanskje hjelpe deg litt på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå