Amd_Barton Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvordan får jeg tatt flere treninger enn bare marksmanship?, har klart den fikk skarpskyterbadgen, men får ikke tatt neste trening?.. hva gjør jeg? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hva mener du med "skarpskytterbadgen", en stund siden jeg gjorde det der, men for å få tilgang til skarpskyttertreningene må du treffe 36/40 (tror det var det) blinker på riflerangen med m16 geværet. Desverre har det vært litt trøbbel med autentiseringsserverne, så du kan ha vært uheldig å ikke fått lastet opp resultatet ditt. Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 sikkert det, må treffe 23, jeg traff 32. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Gadd ikke spille det mye jeg. Spillte litt trening så ble det for kjedelig. Nå spiller jeg for det meste CS. Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Gadd ikke spille det mye jeg. Spillte litt trening så ble det for kjedelig. Nå spiller jeg for det meste CS. Driter vel jeg i.... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Åssen training er det du ikke kan ta? Jeg har tatt alt unntatt Advanced Marksmanship... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Eg og. :!: Men eg cheata på Medic. www.gamewinners.com Lenke til kommentar
DreieR Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 cheate?! medic training var jo latterlig enkelt, den eneste vanskelige på trening var å komme seg fra B til C på E&E Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Eg har alle trainingane, og ingen av dei er noke problem lenger, for eg har hjolpe så mangen med mangen av dei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå