asad Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Har netopp bestilt 2`rn, men ville det vært lurt å runne 1`rn først? Hvor kan jeg få tak i det isåfall? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det er samme hvilket av de du prøver først. Det er som to forskjellige spill synest jeg. Liker du 2'eren bør du prøve 1'eren og. Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Har netopp bestilt 2`rn, men ville det vært lurt å runne 1`rn først? Hvor kan jeg få tak i det isåfall? Jeg har Fallout, Fallout 2 og Fallout Tactics: Brotherhood of Steel. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg har Fallout, Fallout 2 og Fallout Tactics: Brotherhood of Steel. Samme her Lenke til kommentar
Primator Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Har netopp bestilt 2`rn, men ville det vært lurt å runne 1`rn først? Hvor kan jeg få tak i det isåfall? Fallout 2 er en av favoritt spillene mine. Prøv alle spillene. Du vil ikke angre Endret 30. juni 2004 av Primator Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg fant Fallout 1 i stor boks med bok i en gammel (og nå nedlagt) PC-butikk. For å få tak i Fallout 2 måtte jeg kjøpe en RPG-collection boks med blant annet to andre spill. Jeg spilte gjennom Fallout 2 flere ganger før jeg spilte eneren, eneren er absolutt å anbefale men vær forberedt på at toeren er en forbedret utgave av eneren. Ting du tar som en selvfølge i toeren er kanskje ikke lagt til i eneren, som at du har en viss kontroll over hva dine venner gjør i en kampsituasjon. Jaja, det er bare til å løpe å kjøpe. Fallout 1 og 2 er kommet ut i en slags collection-versjon med begge spillene i en pakke, den tror jeg ikke skal være så veldig vanskelig å finne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå