GSM Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Vil det virke å bruke en atode fra en laptop skjerm med en microplex inverter? Aner ikke hvor høy spenning inverteren gir, eller hvor mye katoden tåler. Vil jeg kunne ødelegge noe annet en katoden hvis spenningen er for høy? En annen ting, vet noen hva som er pluss og minus på microplex sine invertere? Katoden er merket med rødt i ene enden, så jeg antat at det er plus, men på mp sine invertere står det ingenting. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 jeg tror det er en veldigt høg spenning på microplex sine invertere, prøvde og måle med multimeter, det kom blank skjerm og en pipe lyd, var heldigtvis bare og skru den av og på så virket den igjenn Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Regner med at det skal virke.... Det er bare å prøve (PÅ EGET ANSVAR) Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 PÅ en katode er det ikke pluss og minus, det er vekselspenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå