chil Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Fikk min Nye shuttle i dag.. fra Ebay 1000 dollar ink frakt. Shuttle SN85G4 V2 AMD Athlon 64 3400+ 1GB of DDR 400 RAM NVIDIA Nforce 3 150 chipset NVIDIA Geforce FX 5950 Ultra 256MB of RAM 120GB Seagate HD 7200 RPM Plextor 8x DVD burner. Burns all formats Jeg har allerede solg skjemkortet mitt på qxl for 2500kr. Tror også jeg skal selge ramn får se hva jeg får for å kjøpe noe LL ram e.l Den ramen som fulgte med sto det bare Samsung på... altså Orginal Samsung ram.. er dette noe tess?? noen som vet. Noen andre foslag til forbedringer.. Ble skikkelig glad den shuttlen jeg fikk var med den "store" silent strømforsyninga, og Silent Kjøling samt den kule gitter dekselet.. trodde ikke det var standar. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 1000 Dollar inkl. frakt? Vil d si TOLL og? eller får du en ubehagelig overaskelse i posten? Lenke til kommentar
chil Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 1000 Dollar inkl. frakt? Vil d si TOLL og? eller får du en ubehagelig overaskelse i posten? hva snakker du om TOLL? er da ikke Toll på import av Pcr. Hvis det er moms du tenker på så nei det trenger jeg ikke betale. Han som sende pcn merket verdi 100 dollar og gave. så 1000 er ALT jeg betaler Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 1000 Dollar inkl. frakt? Vil d si TOLL og? eller får du en ubehagelig overaskelse i posten? Hvis ikke får han en fin gave i posten om noen uker Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Om du ikke får noe toll greier på denne syns jeg det var veldig rimelig. Heldig med den! Edit: Hvor mye må han eventuelt betale i toll? 24 prosent av verdi? Har ikke peiling på sånt... Endret 29. juni 2004 av astrox Lenke til kommentar
chil Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 dere altså dere gir dere aldri med det Toll snakket deres..Det er ikke TOLL PÅ VANELIGE VARER.... feks bil er en vare som er toll pålang.. ikke pcr Lenke til kommentar
chil Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Om du ikke får noe toll greier på denne syns jeg det var veldig rimelig. Heldig med den! Edit: Hvor mye må han eventuelt betale i toll? 24 prosent av verdi? Har ikke peiling på sånt... jeg må ikke betale noe som helst i MVA hvis det er det du tenker på Lenke til kommentar
radivx Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Mente MOMS man betaler ikke Toll for spesielt mye. Men kommer ikke unna 24% moms (Egentlig er det ulovlig å bruke varen før du har betalt). Om du ikke gjør noe på egenhånd pleier man å få tilsendt en regning i posten fra tollvesenet på 24% + kanskje noen ekstra gebyrer. Med mindre du greide å snyte tollvesenet pga. 100$ + gave da! Btw. dette har ingen ting med lyd å gjøre Lenke til kommentar
chil Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 posta feil sorry.....gidder en moddis flytte Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 posta feil sorry.....gidder en moddis flytte meget mulig;) Lenke til kommentar
jkf007 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Samsung RAM er jo ålright. Det er jo hva DELL putter i sine maskiner. Min Dimension 8200 med Rambus har samsung Ram orginalt. (Rart når Dell kun tilbyr Kingston som oppgradering), og oppgradere var jeg nødt til. Spiller liten rolle hvor kraftig prosessoren er sålenge alt det andre sølet i Dell'en strupes av dårlig hovedkort. Må ha mere minne. Synd Rambus koster det hvite ut av øye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Glimrende kjøp. Hadde beholdt ram'en jeg. Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Glimrende kjøp. Hadde beholdt ram'en jeg. hmm er ikke så sikker jeg.. Fant ut av AIDA32 at ramen var CL3.. dette er jo ikke akkurat bra serlig i et AMD system Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå