Geir Frode Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg har kjøpt Di 624+ samt DWL G650 pcmcia nettverkskort. Spørsmål: Trenger jeg å ha noen oppgradering på routeren?? Mener jeg har lest om det, det funker ihvertfall bra nå. Men er det event. noen forbedringer jeg går glipp av?? Ser frem til gode svar......... Lenke til kommentar
boosting Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Spørs litt på hvilken HW serie produktene er (Ax, eller Bx, de har forskjellig drivere og firmware). Sjekk på DLINK sine taiwanske sider (www.dlink.com.tw). HW du har finnes på kortet/ruteren evt. på boksene de kom i. Selv har jeg B versjon av begge (DI-624+ og DWL-G650+), som har siste firmware. Eneste nye i la merke til i driveren for pcmcia kortet, var WPA støtte. Greit nok grunn for oppgradering, men tror ikke du trenger oppgradere ruteren for dette. Må legge til, oppgrading av DLINK's utility (ikke driver) er noe herk (virker ikke spesiellt godt). Jeg lar heller XP håndtere den trådløse nettverksforbindelsen (funker helt ok). I utgangspunktet, hvis det funker bra for deg nå, er stabilt, og du kan leve uten WPA, don't touch it. Cheers, KTP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå