MrSveinsson Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 hei. vurderer sterkt kjøp av apple-skjerm, og dermed kommer det store dilemmaet opp: hvilken av de to bør jeg velge? det er nå snakk om den gamle 20" modellen. det er kun den som gjelder i tilbudet jeg har fått. men er 20" nødvendig? prisen er jo tross alt det dobbelte! har noen av dere den? og er den verdt pristillegget? selvfølgelig, da har man en skjerm man kan leve med og glede seg over i lang lang lang tid. til mitt bruk blir det mest video- og bilderedigering. tar svært gjerne mot alle råd! takk takk Lenke til kommentar
toretors Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hva med en ikke-apple-skjerm? Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg ville definitivt ikke gått for 17"-modellen nå. Disse har vært ute en stund og det har skjedd en del innen skjermteknologi siden den ble lansert. Apples forrige 20-tommer fikk svært gode omtaler (Computer Arts mente det var den beste Appleskjermen noensinne kvalitet/pris). Men nye og fine modeller i går, og kjekt med firewire hub på skjermen. Tror vel jeg ville drøyd den litt (skjermene er vel ikke ute enda?) og sett om det kom noen anmeldelser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå