slappy2 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 En venn av meg hadde en LG 7100 (solgte den for å få K700), men magnetismen fra mobilen ødela kredittkortet hans. Andre som har hatt det problemet??? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jepp, den har ødelagt 2 av mine VISA-koret når jeg hadde mobilen i lomma... Hold den lang vekke fra korttyper! Lenke til kommentar
PhilipW Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 samma skjedde med meg,men nå er den heldigvis solgt-og bytta med en SE k700i... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Man må jo gjerne ha mobilen og bank kort i hver sin lomme... Men nå kan man ikke ha mobilen i lomma mer uten å drepe sædceller også! Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hmm! Dette kan altså konkluderes slik: Ha telefon i lomma med bankkortet, og du kan ha mye gøy med damene uten å betale for det. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg vil nok si at det er ren fornuft å holde bankkort langt fra enhver elektrisk duppeditt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå