Janivars Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Når brodern har createt på Far cry så finner jeg ikke gamet.. ? hvorfor det? Jeg har tatt av firewall. Singleplayer funker helt fint. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 he han stilt på noke med ip adressa eller noke på somme spel kan du velge mellom automatisc ip velging (tru ej det va) og at du MÅ skrive inn ip adresse!! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Prøv å ta av virusprogram, dette har fungert før hos oss, eller så kan du jo lukke alle programmer du ikke trenger å ha oppe ved å gå inn på prosesser. Der tar du bort det du ikke trenger EDIT: skriveleif var innom Endret 29. juni 2004 av spinxzer Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg har tatt bort firewall ja.. Men jeg har en router 10/100 med ADSL til alle pcne hjemme i huset.. Og da er det selvfølgelig automatisk Ip, dt kan vel ikke være sånn at jg må skrive inn egen IP adresse når jg skal spille far cry, alle andre spill fungerer helt fint skjønner.. f.eks call of duty, counter strike, AOE 2.. osv.. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg fikk det til nå Men går det ann å laste ned nye baner? Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Jeg fikk det til nå Men går det ann å laste ned nye baner? Jepp. Her og her f.eks. EDIT: Og på hjemmesiden, her. Endret 30. juni 2004 av AFireInside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå