Gå til innhold

TEKST til Ole Ivars sang: Jag trodde änglarna fann

Bennyhil

Anbefalte innlegg

Hei

Har et lite kjempe problem her. En god venn av meg har gått bort og jeg har fått spørsmål om jeg vil bli med å synge en sang i Kirken. Sangen er: Jag trodde änglarna fanns. Og den er på en Cd jeg har av Ole Ivars som heter: I 2000. Er så sikker på at denne CD inneholdt alle tekstene på sangene, men det har blitt borte for meg så jeg lurte på om noen her på en eller annen måte kunne hjelpe meg med å skaffe teksten til denne sangen VELDIG fort. Går jo også å øve etter CD plata, men det aller beste hadde jo også vært og ha teksten! Har søkt nette rundt lenge nå, men er ikke i stand til å finne den noe sted! Håper ikke dette spørsmål er så på kanten med regler eller ting at jeg blir utestengt eller får noen advarsel. Send svar på PM. Stor takk til den som kan hjelpe her!

EDIT:

Det var ingen som kunne skaffe denne og nå er det for sent. Til han som har svart under ”IZOR” Det er mulig Vikingarna har den også, men det er William Kristoffersen i Ole Ivars som har skrevet sangen ut fra hva jeg kan se. http://www.ole-ivars.no/importpage.htm?htt....no/gta8122.htm

Og de har den også på en CD sammen med Kikki Danielsson.

Men takk til alle som har prøvd. Er det umulig så er det umulig!

Endret av Bennyhil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...