Existence Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Har nettopp ladet den og skulle skulle sette i usb`en. Prøvde å installere den(win98). Funker ikk(eller greier det ikke). Tar den av og på med usb`en kobla. Så står det bare USB CONNECTED på mp3spilleren. Noen som kan hjelpe og si nøyaktlig ka eg ska gjøre?? Må få sanger inn! Takk.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Dukker den ikkje opp som eigen partisjon? At det står "USB connected" er riktig, det. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Men det står der hele tia.... Selv når noe program ikke er på på pcen.. Og den cden skjer det ingenting når eg prøver å gå inn på den Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvis du har Windows 98 må du nesten alltid legge inn drivere til mp3 spilleren din.Driverene finner du på vedlagte CD eller på hjemmesiden til produktet. Har du win 98 og problemer med å få opp spilleren din som en egen partisjon er det fordi du ikke har lagt inn drivere. Har du mulighet til å prøve å koble den til en pc med windows 2000/XP kunne du sett om den koblet seg til som en partisjon. Da er det i hvert fall ikke noe galt med spilleren din. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Takker.. Har brent alle mp3`ene over på cder og tar de inn på fetterns pc... Han har xp så det funker sikkert Lenke til kommentar
Existence Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Når dere har oppgradert den står det forsatt v.8,022 (tror eg)?? Har installert oppdateringen men står forsatt samme versjon. E det riktig? Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det er en hardisk. du skal bare koble inn USBen og oppdatere på min datamaskin til det kommer en ny partisjon ? funker hvertfall på min har ikke samme som dg men det er hvertfall sån det funker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå