Snak3 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hei Jeg har nettopp investert i en Musketeer for å piffe opp looken til maskina mi litt. Nå som jeg bruker har jeg lagt merke til at lyden er annerledes, når jeg scroller på sider og i mIRC, så blir det skurre/piplyder i headset/høytalere og samme lydene kommer når jeg spiller musikk,, (høres i bakgrunnen). og om jeg stiller ned lyden på musikken blir det bare en lav during i headset. Noen som aner hva som forårsaker dette og kan hjelpe?! :S Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hei Jeg har nettopp investert i en Musketeer for å piffe opp looken til maskina mi litt. Nå som jeg bruker har jeg lagt merke til at lyden er annerledes, når jeg scroller på sider og i mIRC, så blir det skurre/piplyder i headset/høytalere og samme lydene kommer når jeg spiller musikk,, (høres i bakgrunnen). og om jeg stiller ned lyden på musikken blir det bare en lav during i headset. Noen som aner hva som forårsaker dette og kan hjelpe?! :S Det kommer høyst sannsynlig av at du bruker utgangen på braketten fra Cooler Master til headsetet, høytallerne dine? Braketten følger jo med for å få "dB-meteret" på Musketeer'en til å fungere, men i mitt tilfelle ble også lyden elendig når jeg benyttet denne, derfor bruker jeg den ikke. Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 joda er nok det, men uff jeg vil gjerne ha den harry VU metern til å sprette men enda ha god lyd jeg :/ ingen som har noen rundveier for dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå