Gå til innhold

joystick på T68i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min er nesten to år gammel og viser 394560 på joysticktelleren. Tror den blir nullstilt ved firmwareoppgradering, noe jeg ikke har gjort på min T68i. Telefonen blir allikevel pensjonert når min K700i kommer. T68i er den beste telefonen jeg noen gang har hatt og jeg kommer til å beholde den som reservetelefon når K700i må inn på firmwareoppgraderingene, noe som den ifølge de aller fleste trenger ganske fort.

Lenke til kommentar

tror det er det. min teller står på 64295. det skal ikke være så mye når man ser på deres tall. men blir den nullstilt ved firmware oppgradering? min er nemlig opgradert. 64000 er vel litt lite for en telefon som er snart to år...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
tror det er det. min teller står på 64295. det skal ikke være så mye når man ser på deres tall. men blir den nullstilt ved firmware oppgradering? min er nemlig opgradert. 64000 er vel litt lite for en telefon som er snart to år...

Hvor finner jeg denne telleren da?

Lenke til kommentar
Er litt morsomt å vite da, hvor mye den må lide :p

Noen som kan med 100% sikkerhet si om den finnes noe slikt måler program til symbian telefoner?

Jeg kan si med 100% sikkerhet at jeg ikke vet :p Men det burde jo finnes..Si fra hvis du finner noe da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...