Lucas Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hjelp ! har en Trojan på maskin..har ikke anti virus..hvordan kan jeg fjerne ? Lenke til kommentar
erikos Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Hjelp ! har en Trojan på maskin..har ikke anti virus..hvordan kan jeg fjerne ? Hvordan kan du vite om du har en Trojan da ? P.S Se og få lastet ned ett antivirus prog så fort som mulig.. hehe ganske logisk Endret 29. juni 2004 av erikos Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Du kan jo ta en online scan da EDIT: leif Endret 29. juni 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 når jg skal connecte til IRC får jg ikke connectet også står det A Trojan has been dtected, Remove the Trojan and Try again Lenke til kommentar
Murty Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ta en online scan som ikke no sier. Og ja! den er feilpostet. du er nå på hardware forumet. altså hardware skal det snakkes om her. virus faller under programvare vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 ta en online scan som ikke no sier. Og ja! den er feilpostet. du er nå på hardware forumet. altså hardware skal det snakkes om her. virus faller under programvare vil jeg tro.. har nettop tatt online scan ! den fant ingenting ! men hvordan i alle dager klarer mIRC å finne en Trojan på maskinen da ? Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Virus-folka tør jo uansett ofte ikke fjerne/finne slike trojaner, da brukeren som regel har akseptert at disse blir installert ved å klikke ja til en eller annen tvilsom eula/dialog som popper opp.. Må prøve dedikerte programmer som ad-aware og spybot s&d. Lønner seg ikke å laste ned hva som helst av spyware-fjernere heller, da en god del av disse også er trojaner.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Boot til safemode w/networking og gå hit: http://www.windowsecurity.com/trojanscan/ ... Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Du kan gå på #dmsetup på EF-Net, de hjelper deg fikse det. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det står jo at han ikke får connecte til IRC da Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det står jo at han ikke får connecte til IRC da Da er det bare å prøve en annen server.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Flyttes til programvare -> sikkerhet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå