Kebab GUD Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Noen som vet om en butikk som selger det. Leita som guden jeg er etter det men finner ikke.. (PS: jeg snakker om MD stasjon til PC asssss ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Quote: Kebab GUD skrev (2002-04-19 19:06):Noen som vet om en butikk som selger det.Leita som guden jeg er etter det men finner ikke.. (PS: jeg snakker om MD stasjon til PC asssss ) Kjære gud... :smile: Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 ta å søk litt på forumet!!! har vært innom en god del diskusjoner om slikt her for noen uker siden!!! jeg synes MD hørtes helt topp ut. men etter å ha lest litt... så hvorfor ikke bare cd-r? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Quote: On 2002-04-19 19:06, Kebab GUD skrev:Noen som vet om en butikk som selger det.Leita som guden jeg er etter det men finner ikke.. (PS: jeg snakker om MD stasjon til PC asssss ) Ikke rart du ikke finner, det finnes ikke. Quote: jeg synes MD hørtes helt topp ut. men etter å ha lest litt... så hvorfor ikke bare cd-r? Fordi Discman er stor og klumpete. Minidisc er et utrolig bra format. Veldig synd at det er Sony som laga det. Hadde det vært philips eller noe så hadde MD hatt betydelig større sukssess. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Md er utrolig gammelt dah! begynner vel å nærme seg 10 år nå Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Quote: On 2002-04-19 22:53, D_KILLAH skrev:Md er utrolig gammelt dah! begynner vel å nærme seg 10 år nå og hva er ikke CDen? At MD fortsatt er beste bærbare format etter nesten 10 år sier jo litt om hvor genialt det er. Lenke til kommentar
Gadgetman! Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Heh.... Eg HAR en MD spiller eg kan koble til PC'en. (Via SCSI-2 grensesnitt. kan vistnok også kobles mot en Mac) En gammal Sony MDH-10 fra ca 94/95 en gang... dessverre kan man IKKJE overføre musikk på det viset. Kun data, og det kun til spesielle DATA MD'er. Men det finnes programvare som gjør at man kan bruke PC'en til å legge inn navn på spora ol. At den er treigere enn en sjekkhefte tulling forran deg i køa på Rema er nå så... (ca 150KB/S, gjeeeesp) Nå er det jo mulig at det har kommet noe nyere da, men... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 Quote: On 2002-04-19 22:50, Anders Leipsland skrev:Ikke rart du ikke finner, det finnes ikke. Jo har sett det.. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Vet det ikke er det du leter etter, men har du vurdert å kjøpe et lydkort med optisk utgang? Har du da en MD-spiller med opptak, så er det bare å koble den rett til lydkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå