gamerman Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hei Jeg gleder meg sinnsykt til Fable kommer ut(gjør nok en god del andre også) Grunner til at jeg gleder meg: #Veldig bra grafikk #Bra fighting system #Bra movement #Du kan sleppe å gå igjennom som den samme characteren vær gang(siden en kan forandre historien sin slik som en spiller) #Laget av Peter Molyneux og de andre som har peil på spill. #Man kan lære seg ``banne`` ord i løpet av spillet. #De har brukt lang tid på spillet og gjør en veldig nøye jobb , som Peter Molyneux er kjent for. Noen av grunnene jeg gleder meg(resten skriver jeg ikke , er veldig mange) Men en ting som jeg har sett når han viste Fable siste clip på E3 2004, er at frameraten på Fable så veldig tvilsomt ut. Hva slags meninger har dere om dette ? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Mener det samme som deg. Plz svar litt a :!: Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Jaja Er vist ingen som er innterisert om fable da Prøv å skriv , Maxi På Loffen i ordboken på en Nokia telefon Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 #Laget av Peter Molyneux og de andre som har peil på spill. Black & White anyone? Peter Molyenux er kjent for å ta på seg for mye, overdrive, tro for godt om seg selv. Jeg er ganske sikker på at Fable kommer til å skuffe utrolig mange. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hm....Fable...Fable.. Nå husker jeg. Fable er det spillet som i manges tro vil bli bedre enn hele Final Fantasy-serien det ja. Mange her på forumet som mente det. Ja det kan jo bli en spennende sak...men egentlig så tviler jeg på at jeg kommer til å savne en Xbox når det kommer.... Forresten, Driv3r fikk terningkast 1 i VG i dag. *Måtte bare si det* Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Uff ja, ser ut som man kan droppe hele den driver serien snart.... det startes som noe bra men har forvandlet seg til noe helt annet.... nå har jeg ikke prøvd spillet så helt dømmende skal jeg ikke være men... Tilbake til topic... Personlig har jeg aldri sagt direkte at fable blir bedre enn hele FF serien, men personlig er jeg ikke noe fan av FF (dvs. likte de første i serien...). Jeg personlig håper spillet blir bra og det virker som de har lagt inn et solid jobb bak det og ikke lanserer noe med mye bug i osv. Personlig likte jeg ikke black & white, men hadde noen kompisser som likte det men har fortsatt ikke forstått hvorfor Bortsett fra det virker det som det er mange som har relativt store forhåpninger til fable, selv kjenner jeg to venner som tidligere hadde GC men nå også har jøpt seg xbox for de ser med stor interesse på dagens og morgendagens xbox spill! Tror dette blir en travel spillhøst jeg , får bare håpe det ikke går for mye over studiene Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg tror ikke det skuffer. Det gjelder å ikke ha for store forhåpninger, Peter er også kjent for å stå bak solid arbeid som han bruker lang tid på men han gjør det nøye Lenke til kommentar
Magus Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Ny artikkel om Fable på IGN: http://xbox.ign.com/articles/527/527974p1.html Ser bedre og bedre ut!! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Black & White anyone?Peter Molyenux er kjent for å ta på seg for mye, overdrive, tro for godt om seg selv. Jeg er ganske sikker på at Fable kommer til å skuffe utrolig mange. Dungeon Keeper anyone? Tror kanskje Fable kommer til å skuffe litt, ikke for at det kommer til å bli dårlig, men for at det er sinnsykt hypet. Peter M har endel bra spill å skilte med, så har tro på det dette prosjektet. Bare synd at det kun kommer til X-Box... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå