Gå til innhold

hvordan gå med composite armor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de fleste comp armors trenger du buffs for å ha på deg, du må også ta en brandy(eller lignende) for å få alt på deg, når du da har fått det på deg, så har du effekten til armorn helt til du tar den av deg, dette gjelder også når buffene forsvinner! Comp er en armor som man bruker på high lvl fiender som en krayt eller nede i geo cave, den er også bedre en anne armor på range angrep! å i pvp så vil en stun comp være best! til å hunte vanlige dyr så holder det lenge med vanlig ubese armor siden den har forsvar mot kin, dette er den mest vanlig skade typen til dyr du hunter/grinder på! Den trenger du ikke buffs av noe slag for å bruke+ den er mye biligere!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg fikk meg en composite armor 80%kinetic 60%elect for 100k, fikk den slicet for 5k og ble buffet gratis, men har ennå ikke betalt for armoren til Guild sjefen splittet opp paymenten i 4 deler har kun 50K igjen å betale.. hmm, noe sier meg dette bør gjøres :hmm:

Lenke til kommentar

De armors som finnes: Rett på meg hvis jeg har feil ;)

Composite Armor

Ubese Armor

Chitin Armor

Bone Armor

Tantal Armor

R.I.S Armor

Bounty Hunter Armor

Mandalorian Armor

Marauder Armor

Stormtrooper armor

Rebel Marine Armor (?) :p

Mabari Steelweave Armor

Gidder ikke å nevne wookie armorene som er atm, fordi de ikke er skikkelig armor(no offence wookie spillere, wookier eier :) )og jeg ikke har peiling på dem haha :)

Lenke til kommentar
Di beste ris armorne ligger vel på 90% kin å 90% base, uten slice! stun er jeg ikke sikker på om den har!

Det er vel bare å stun layere den... men jeg kan love deg at prisen er totalt forferdelig :!:

En jeg kjenner som selger selger fullt set for ja, 150mill...

Lenke til kommentar

Jeg fikk composite sette igår av min kjære matic klan venn :love: nemlig llazarus :D

Og det jeg har gjort får å få på meg hele sette er å stat migration litt, ta 1100 på mind, 1100 på willpower og 800 eller noe sånt på focus, og da skal du ha 400 på alt annet, så gikk jeg å fikk buffs av en medic/doctor også tok jeg meg en brandy å vips full composit var på :D

Lenke til kommentar
noen som skal til death watch bunker å skaffe mandolorian armor? :dontgetit:

ikke jeg hvertfall :p

er ikke det litt vanskelig da??

så en som hadde det for en stund siden, han var den første på serveren jeg spiller på...

armoren ser litt teit ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...