aklla Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 jeg har fått meg ett sett med composite armor nå, men man må jo ha så utrolig mye willpower og slikt for å bruke det... hvordan får folk på seg composite armor, og åssen stat trenger man for å bruke det??? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Du må vell buffe statsene dine for å gå me den... Og det er vel forskjellig fra armor til armor hva stats som kreves. Er ikke sikker på dette selv heller... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 de fleste comp armors trenger du buffs for å ha på deg, du må også ta en brandy(eller lignende) for å få alt på deg, når du da har fått det på deg, så har du effekten til armorn helt til du tar den av deg, dette gjelder også når buffene forsvinner! Comp er en armor som man bruker på high lvl fiender som en krayt eller nede i geo cave, den er også bedre en anne armor på range angrep! å i pvp så vil en stun comp være best! til å hunte vanlige dyr så holder det lenge med vanlig ubese armor siden den har forsvar mot kin, dette er den mest vanlig skade typen til dyr du hunter/grinder på! Den trenger du ikke buffs av noe slag for å bruke+ den er mye biligere! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 ... selv om EKTE hardcore huntere ikke bruker armor (ikke prøv i geocave) [/offtopic] Du bør greie å få den på deg med bare en brandy hvis du stat migrater riktig Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 bruk ubese armor det er bra og koster ikke mye. pleier å få noen deler i bazaren og max prisen der er jo 6k Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 jeg har kjøpt alt jeg manglet for ca 50k, synes det bar billig nok jeg.... Lenke til kommentar
The_Firm Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg fikk meg en composite armor 80%kinetic 60%elect for 100k, fikk den slicet for 5k og ble buffet gratis, men har ennå ikke betalt for armoren til Guild sjefen splittet opp paymenten i 4 deler har kun 50K igjen å betale.. hmm, noe sier meg dette bør gjøres Lenke til kommentar
The_Firm Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Men hva heter den andre armoren som ligner på comp. ?? Den der de Sun Assasins går rundt med på Yavin IV ? vet at den har 3 bokstaver e.l. .. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Det er Bounty hunter armor, eller Mando armor! Spørs hvilken fiende det er! Har et helt sett Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 De armors som finnes: Rett på meg hvis jeg har feil Composite Armor Ubese Armor Chitin Armor Bone Armor Tantal Armor R.I.S Armor Bounty Hunter Armor Mandalorian Armor Marauder Armor Stormtrooper armor Rebel Marine Armor (?) Mabari Steelweave Armor Gidder ikke å nevne wookie armorene som er atm, fordi de ikke er skikkelig armor(no offence wookie spillere, wookier eier )og jeg ikke har peiling på dem haha Lenke til kommentar
The_Firm Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 R.I.S armor var det den het ja.. Stillig stillig Noen som vet om den er bedre enn 80%kinetic eller 30%stun comp. armor ? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Di beste ris armorne ligger vel på 90% kin å 90% base, uten slice! stun er jeg ikke sikker på om den har! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Di beste ris armorne ligger vel på 90% kin å 90% base, uten slice! stun er jeg ikke sikker på om den har! Det er vel bare å stun layere den... men jeg kan love deg at prisen er totalt forferdelig :!: En jeg kjenner som selger selger fullt set for ja, 150mill... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg fikk composite sette igår av min kjære matic klan venn nemlig llazarus Og det jeg har gjort får å få på meg hele sette er å stat migration litt, ta 1100 på mind, 1100 på willpower og 800 eller noe sånt på focus, og da skal du ha 400 på alt annet, så gikk jeg å fikk buffs av en medic/doctor også tok jeg meg en brandy å vips full composit var på Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Full set? Hardcore folk går kun med 4 piece set Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Full set? Hardcore folk går kun med 4 piece set ..så wookiees er hardcore, uansett? :!: Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Full set? Hardcore folk går kun med 4 piece set hmm det er rart, får de fleste jeg har sett som har composite settet har fullt sett på, på eclipse servern så er det sånn værtfall Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Composite ArmorUbese Armor Chitin Armor Bone Armor Tantal Armor R.I.S Armor Bounty Hunter Armor Mandalorian Armor Marauder Armor Stormtrooper armor Rebel Marine Armor (?) Mabari Steelweave Armor + Kashyykian Ceremonial Armor + Hunting Armor + Black Mountain Armor Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 noen som skal til death watch bunker å skaffe mandolorian armor? ikke jeg hvertfall Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 noen som skal til death watch bunker å skaffe mandolorian armor? ikke jeg hvertfall er ikke det litt vanskelig da?? så en som hadde det for en stund siden, han var den første på serveren jeg spiller på... armoren ser litt teit ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå