t3p0s3 Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Nei, nå synd jeg det er litt for mye reklame på http://www.hardware.no Blir det ikke litt i meste laget? Er lei all reklame overalt nå! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 ...ser ikke en dritt reklame jeg. Bruker Opera 6.0 uten bilder, funker helt konge. WebWasher er et tips hvis man foretrekker M$ Internet Exploder. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 det er jo enten det...eller at alle må betale for å komme inn.... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Masse reklame? Hardware.no har jo ingen reklame omtrent. Om du vil ser sider med reklame så stikk en tur over på msn.no + itavisen. Kom så tilbake til hardware og oppdag hvordan en side bør være. Du bør så klart bruke internet explorer. så er du sikker på å få med deg alle reklamene. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-19 18:59, t3p0s3 skrev:Nei, nå synd jeg det er litt for mye reklame på http://www.hardware.noBlir det ikke litt i meste laget? Er lei all reklame overalt nå! uten reklame ingen hardware.no.eller betale for å komme inn.reklame er ok,popups er no dritt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Så lenge de klarer å holde seg unna popups-reklamen, så kan de reklamere så mye de vil. Lenke til kommentar
p4power Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Enig. Pop-ups er uaktuelt. Har siden for mye av det, slettes den fra mine bookmarks. Nettavisen forsvant fort gitt. Hardware.no har passe med reklame. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-24 13:29, p4power skrev:Enig. Pop-ups er uaktuelt. Har siden for mye av det, slettes den fra mine bookmarks. Nettavisen forsvant fort gitt. Hardware.no har passe med reklame. trur du virkelig at hw.no bryr seg f***n om hva _du_ mener? neida :smile: :smile: :smile: Men du må endre niicket ditt da :smile: cellypower=sillypower Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 synes det er passe med reklame.... det er til og med aktuell reklame, hender rett som det er at jeg klikker meg inn på reklamen - det skjer ikke på andre sider (sikkert unntak her og der som bekrefter regelen) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg må innrømme at jeg aldri har sett en eneste reklame her... Men så leser jeg bare det som er skrevet i forumet, da... Dessuten er Hardware.no så bra at jeg synes at hvis de trenger litt reklame for å overleve, bør klare å takle det.,. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 hvorfor ikke _bare_ pop-ups? Hadde vært konge (ja jeg bruker opera :wink:) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Pop ups er den teiteste reklamen som finnes. Blir så ARG når ting popper opp ukontrollert.. Slik som det ser ut nå kommer aldri hw.no med pop up.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 En ting som er bra med Hw.no er at det ikke er reklame i selve forumet, mens i nyheter er det reklame. Meget bra løsning. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-19 18:59, t3p0s3 skrev:Nei, nå synd jeg det er litt for mye reklame på http://www.hardware.noBlir det ikke litt i meste laget? Er lei all reklame overalt nå! Hvis hw.no fjerner all reklamen de har på siden, hvem skal da betale for drift av siden da? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 02:01, SirHartge skrev:Pop ups er den teiteste reklamen som finnes. Blir så ARG når ting popper opp ukontrollert.. Jeg skjønner ikke VG. De er et stort firma som har ganske mange og store sponsorer. Hvorfor skal de ha en digger pop-up da? Når vi er inne på reklame, den verste reklamen jeg har vært bort i er Nettavisen sin. Ekkel, og utrolig irriterende!! Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Folkens! Gå til panicware.com og last ned popup stopper. Da slipper dere popups for all fremtid. Har forøvrig ikke merka reklamen som plagsom. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 11:25, Jalla skrev:Har forøvrig ikke merka reklamen som plagsom. Det er det som er så flott med hw.no! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-04-25 11:08, B|Real skrev:En ting som er bra med Hw.no er at det ikke er reklame i selve forumet, mens i nyheter er det reklame.Meget bra løsning. Gammel tråd, men HW har begynt snikinnføringen; "Forumet sponses av PCutstyr.no" :sad: Lenke til kommentar
t_man Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-04-25 11:08, B|Real skrev:En ting som er bra med Hw.no er at det ikke er reklame i selve forumet, mens i nyheter er det reklame.Meget bra løsning. Det er jo desverre reklame i forumet. Ikke for et spes. produkt, men for pcutstyr.no (helt øverst) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-04-25 02:01, SirHartge skrev:Pop ups er den teiteste reklamen som finnes. Blir så ARG når ting popper opp ukontrollert.. Slik som det ser ut nå kommer aldri hw.no med pop up.. Enig, men jeg synes javascripts o.l som "blokker" skjermen er enda verre (mtve.com), for ikke å snakke om popupstormen med dertil blokking som av og til inntreffer om man skulle være så uheldig å snuble over pr0n eller.no. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå