jigvik Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 På min Whitebox CL4+ starter og stopper viften (prosessorviften antar jeg), hvert 1 minutt og 20 sekunder (cirka). Viften suser (les: bråker) så i ca. 1 minutt og 20 sekunder. Dette skjer mer eller mindre konstant, altså selv om pcen ikke blir brukt til noe som helst. CPU : P4 3.20GHz Hyper threading prosessor, 800Mhz FSB. Har sjekket i bios, men finner ingen muligheter der til å endre innstillinger for viften. Finnes det software som kan hjelpe meg med å få viften til å ikke starte så ofte? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Du får google etter SPEEDFAN, og se om den kan fikse det. Lenke til kommentar
jigvik Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Takk for råd. Har prøvd programmet, men det finner kun harddisk og ingen vifter. Så jeg er like langt....... Lenke til kommentar
Fingeren Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 CPU : P4 3.20GHz Hyper threading prosessor, 800Mhz FSB. Du har jo en søt liten varmeovn der da. Ville vært ytterst forsiktig med å endre kjølingen der. Den trenger det! Lenke til kommentar
Cera Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Den viften har nok sitt formål, har du en slik laptop må du leve med bråket.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå