Lurifaksen Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Finnes det noen kule/brae zippe program? Bruker Winzip og synes det er knallbra. men jeg har sett meg nødt til å skifte pga at winzip kun takler .zip. Nå kommer sikkert alle til å anbefale winrar og winace, men de synes ikke jeg er så kule. grunnen til det er at vinduene som dukker opp er litt store og viktigst av alt - Ikonene er skam-stygge (winrar). Vet at dette er BAGATELLER, men siden alle zippe program er relativ like er slike ting som ikoner viktig... :smile: jeg kommer nesten kun til å bruke programmet til å unzippe. Så spørsmålet er: Er det noen zippe programmer som kan unzippe .zip .arj .rar .iso .cab filer? og samtidig ha kult design og "pene" ikoner? (utenom winrar og winace altså) vet at det er litt syke/teite krav jeg har... Det beste hadde vært om det hadde vært mulig med et eller annet plugin til winzip som gjorde at det taklet flere filtyper - noe jeg ikke har funnet. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 du kan ikke ha mye å gjøre på den maskinen din når ikoner på noe så simpelt som ett pakkeprogram er ett problem...skaff deg noen spill heller, så du får noe å gjøre.... PS! WinZip tar ikke bare Zip filer...den tar arj +++ mye mer, men ikke rar Har selvsagt ingen tips til program, da du ikke er interessert i de beste :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 jeg liker generelt ikke winace eller winrar. ikke bare ikonene. vil ha noe så lite og enkelt som winzip. ikke sånne svære vinduer som popper opp, som fungerer som en browser. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Quote: On 2002-04-19 19:10, GeeZuZz skrev:jeg liker generelt ikke winace eller winrar. ikke bare ikonene.vil ha noe så lite og enkelt som winzip. ikke sånne svære vinduer som popper opp, som fungerer som en browser. Med winrar kan du helt enkelt hoeyre-klikke fila og pakke den ut. Tipper dette gaar greit med winace ogsaa. So what's the problem? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Ja, du trenger jo ikke åpne det "stygge" winace-programmet for å pakke ut filer! Dessuten er det vel mulig å skifte ikoner... Lenke til kommentar
Killer joe Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Hva med powerarchiver? Har brukt dette zippeprogrammet i flere år nå.er strålende fornøyd med det(tar så å si alle zippe formater) http://www.powerarchiver.com Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 WinRar likner jo veldig på WinRar da, bare bedre. Bruk høyreklikking på .zip og .rar filer, så får du gjort mesteparten av jobben der. Du kan bla. dra en rar-fil med høyreknappen til en annen katalog, så velger du at den skal pakkes ut dit. Enklere kan det ikke bli! Nyere versjoner av WinRar har endret designen litt på ikonene, syns ihvartfall ikke den er så skamstygg selv. Men WinAce liker jeg ikke - programmet tar for mye plass på skjermen og inneholder alt for mye dill. Er en del treigere også. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 off. OK for å si det litt enklere: finnes det andre bra programmer utenom winrar winace og winzip? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 GLEM DET! Jeg fant akkurat det ultimate zippe programmet! UltimateZip ! Akkurat likt som winzip, bare med støtte for alle filtyper. (så likt winzip at det må være på grensen til ulovlig) Det er forresten gratis, så de som betaler for winzip driter seg skikkelig ut... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Quote: On 2002-04-19 21:36, Langbein skrev:WinRar likner jo veldig på WinRar da, bare bedre. Hmmm... bedre enn seg selv? :wink: Lenke til kommentar
Danko Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: On 2002-04-19 21:48, GeeZuZz skrev:off.OK for å si det litt enklere:finnes det andre bra programmer utenom winrar winace og winzip? Windows Commander!!! hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå