erikos Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Håber at jeg har postet mitt spørsmål på riktig sted. Mitt problem er at min startside har skiftet til about:blank. Har brukt Ad-aware 6.0 ser ut til at Ad-aware finner og fjerner det... men når jeg skal test går min startside til about:blank.. Noen som kan gi meg ett rår..?? hvordan jeg kan få fjernet dette.. utrolig iriterende Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Regner med at du slipper dette dersom du installerer en pop-up killer. Anbefaller deg å laste ned enten google toolbar, eller msn toolbar. Disse finner du på download.com Lenke til kommentar
erikos Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Regner med at du slipper dette dersom du installerer en pop-up killer. Anbefaller deg å laste ned enten google toolbar, eller msn toolbar. Disse finner du på download.com En pop-up killer løser ikke probleme.. men takk Lenke til kommentar
Fishy Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Bytt til en skikkelig browser. Opera f.eks Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 I mitt tilfelle så har startsiden min blitt endret etter at jeg fikk en pop-up med blank, da den samtidig byttet startside. Dette har ikke skjedd med meg etter at jeg installerte google toolbar. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Har du prøvd å BYTTE til bake til den gamle? About:blank er et valg i instillingene for IE. Lenke til kommentar
erikos Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Har du prøvd å BYTTE til bake til den gamle? About:blank er et valg i instillingene for IE. Probleme er at det ikke går an og bytte tilbake til den gammle... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Installer Opera ffs ... knallbrowser slipper de stygge pop-upsene og Lenke til kommentar
erikos Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Installer Opera ffs ... knallbrowser slipper de stygge pop-upsene og Det var ikke det jeg spurte om... seriøse svar takk Lenke til kommentar
froebe Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det siste innlegget i denne tråden kan gi løsningen på problemet ditt (dette funket hos en kollega av meg som sleit med en slik side). Lenke til kommentar
erikos Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Takk får alle svar har fikset det med proge CWShredder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå