Gå til innhold

data deler på "dynga" hva mener dere?

Heatsink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant nesten en hel plasttrommel med TP kabel CAT 5E, "TP-kontakt tang" og en ny uåpnet eske med RJ45 kontakter i en stor skjermpappeske, det er verdt noen tusen, helt utrolig at noen kan kaste noe sånnt, må ha blitt dumpet ved en feiltagelse.

Lenke til kommentar

AHRG! At ikke folk kan skjønne at nerder vil ha free suppliezzz av elelkrtonikkstæsj for modding og kreneseløs overklokking. "Jeg lover å pælme det tilbake på dynga når jeg ikke trenger det lenger..." Bah...norske politikere er så føkka :realmad:

Lenke til kommentar

På skolen der jeg går er det haugevis av datamaskiner som er i nettverk. (vidregående). Og en dag skulle de ha oppryddning av gamle maksiner og deler. Og de som ordna med det sa at vi kunne gå til det rommet der alt det gamle var og se om vi fant noe... Og det gjorde vi!!!! For å nevne noe: AMD XP2000, med igloo vifte, 256MB DDR 266mhz RAM, 80GB HD 133!!!!!, 16 portes hub 10mbs, 15 tommers skjermer, tastatur, en hel del Pentium 166 med hovedkort og gammalt ram, mange kabinetter (ATX) og ca 20 strømkabler + noen PSUer (gamle)... Skal si vi var fornøyd :D

Endret av andrekr
Lenke til kommentar

en ting jeg vet, er at det å produsere en normal data bruker mær råvarer enn d gjør å produsere en bil. for å være nøyaktig går det med ca 1.8 tonn råvarer til en data og en gjennomsnittsbil, med en vekt på 1 tonn går d me 1.4 tonn ca :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...