MAtroxX Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 det er ikke lov i bergen p.g.a. at utlendinger lager butikk av tingene Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 det er ikke lov i bergen p.g.a. at utlendinger lager butikk av tingene :!: :!: :!: synd at de ødelegger for alle andre da Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 som mange andre ting (ikke rasistisk, men utifra statestikkene) Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 som mange andre ting (ikke rasistisk, men utifra statestikkene) WORD er ikke rasistisk eller.nom har mange mange venner som er utlendinger. Men de tar seg friheter. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Fant nesten en hel plasttrommel med TP kabel CAT 5E, "TP-kontakt tang" og en ny uåpnet eske med RJ45 kontakter i en stor skjermpappeske, det er verdt noen tusen, helt utrolig at noen kan kaste noe sånnt, må ha blitt dumpet ved en feiltagelse. Lenke til kommentar
^V|per^^ Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Noen som har peiling på om det er noe lignende i Ålesund området? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Var på "dynga" i går og fant MASSE plexi! T.o.m oransj plexi! Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 AHRG! At ikke folk kan skjønne at nerder vil ha free suppliezzz av elelkrtonikkstæsj for modding og kreneseløs overklokking. "Jeg lover å pælme det tilbake på dynga når jeg ikke trenger det lenger..." Bah...norske politikere er så føkka Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) På skolen der jeg går er det haugevis av datamaskiner som er i nettverk. (vidregående). Og en dag skulle de ha oppryddning av gamle maksiner og deler. Og de som ordna med det sa at vi kunne gå til det rommet der alt det gamle var og se om vi fant noe... Og det gjorde vi!!!! For å nevne noe: AMD XP2000, med igloo vifte, 256MB DDR 266mhz RAM, 80GB HD 133!!!!!, 16 portes hub 10mbs, 15 tommers skjermer, tastatur, en hel del Pentium 166 med hovedkort og gammalt ram, mange kabinetter (ATX) og ca 20 strømkabler + noen PSUer (gamle)... Skal si vi var fornøyd Endret 27. juli 2004 av andrekr Lenke til kommentar
xcavated Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 en ting jeg vet, er at det å produsere en normal data bruker mær råvarer enn d gjør å produsere en bil. for å være nøyaktig går det med ca 1.8 tonn råvarer til en data og en gjennomsnittsbil, med en vekt på 1 tonn går d me 1.4 tonn ca Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 En normal ja...men siden man suser rundt på disse sider, går jeg utifra at vi produserer litt mer en igjennomsnittet er jeg redd Lenke til kommentar
xcavated Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 jepp hehe, min data har vel brukt 3-4 tonn? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 En normal ja...men siden man suser rundt på disse sider, går jeg utifra at vi produserer litt mer en igjennomsnittet er jeg redd Amen Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) man finner mye rart på dynga, kabinetter , vifter osv edit: det jeg mente var at det av og til kan vaere noe nyttig der ^^ Endret 31. juli 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå