Heatsink Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 jeg leser stadig vekk på forumet om folk som har funnet div. data deler på "dynga". hva er det de mener, er det søppeldynga? går dere å vasser i tømte støvsugerposer, epleskall og plastembalasje og ser etter data deler eller hva er det som blir ment her? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Gjennvinnings stasjon. Ikke langt herfra er det en, der er det Mye pc-deler. Har aldri titta gennom det før, men noen skal ha funnet flere hardisker der, samt Ram... Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Man kan finne masse godbiter på dynga. Har to stk. Pentium 2-maskiner fra IBM, en Celeron 433 og en IBM 286 stående på rommet. Alle fungerer perfekt, og er komplette. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 jeg bor langt fra dynge, menn jeg var der en gang og såg en mengde pc deler. må nesten bort der snart Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg var på dynda og skulle se om jeg var heldig å finne en PSU, jeg spurte pent en av de som jobbet der og han sa at de ikke hadde lov til å utlevere datadeler... Tror det har noe med personvernlover å gjøre: finner man en HD på dynga kan man "bruke dette mot noen"...... Jeg skulle bare ha en PSU, men jeg tror ikke duden var så kyndig på området Lenke til kommentar
Leon Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 østbø blandt annet du bor i Bodø med andre ord? Synes det er helt greit å ta en tur på dynga, for å finne noe som uansett kommer til å bli dumpa elns. mitt beste funn må vel være et aopen ettellerannetkbainett, med en f/s 340W strømforsyning.. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Går dere bare og tar?? På "Brennevinsmyra" i Mandal så er det folk på jobb i arbeidstiden, og resten av tiden er det stengt med port.... Kan jeg bare gå for å "kaste" noe data utstyr og så ta med meg noe annet derfra eller?? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Slik er det i Sauda (<- der eg bor) også.. ein STOR port og menn/kvinner(likestilling ) som jobber der!! Lenke til kommentar
xcavated Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 noen som har peiling på hvor "dynga" er her i stavanger området? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) har i området er dynga stengt med port men følger man gjerdet 200 m så er det falt ned og da har man fri ferdsel inn på området. EDIT: jeg er ikke i stavanger området Endret 30. juni 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 menerdet sånn at det er lov til å hente seg noen deler eller er det ikke lov? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Godt spørsmål... Det kommer vel an på den/di som jobber der.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Er det ikke mykje gammel drit dær?... Det må jo være en grunn til at alt er kastet!!!! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Er det ikke mykje gammel drit dær?... Det må jo være en grunn til at alt er kastet!!!! Det er jo noen som kaster "alt" Lenke til kommentar
texaco Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 en venn av meg fant engang en komplett dell 4xxx maskin, var ikke mye ødelagt med den så go'saker er og finnes på dynga, men som sagt: det kommer an på hvem som jobber der. Noen er veldig fyfy på at noen tar med seg greier... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Er vel ikke helt lovlig detta her Men folk som jobber på 'dynga' pleier jo ikke og bry seg om du henter noe. Når det er stengt med port, bare finn et hull i gjerdet. Garanterer at det er der Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Eg ser for meg overskriften i lokalavisa neste dag: "Søppeltyv på firfot!" Så lite har di iallefall å skriva om her eg bor... EDIT: LITT offtopic kansje... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Dynga der jeg bor har høye gjerder. Og jeg regenr med at det er kameraer der i tilegg. Iallefall der elektronikken blir dumpet. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det er vel ikke helt lovlig nei.... Her i Bodø (Østbø mao.) er dynga gjerdet inn med store gjerder, men (håper ingen som jobber der leser dette..) det står en buss der. Heldig som jeg er står den akkurat halvveis inne, og halvveis ute av dynga (med inngang bak og foran seff). Bussen står også skjult fra veien osv, så det er ikke noe problem å komme seg inn dit usett. Og spesiellt ikke på kveldstid en vanlig søndag utpå høsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå