Herr Brun Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Halloen! Jeg skal ha meg ny pc, og lurer på om logitech Z-2200 er verdt pengene? Var innom en butikk, tror det var euronics, og så på det. De er jo shvære, men er det virkelig god lyd i dem? Har noen erfaringer med disse? Vil ikke ha surround-anlegg, vil heller ha god lyd i systemet.(skal ikke bruke over 1400 på høyttalere) Herr Brun Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Tviler på at du blir skuffet om du kjøper disse, skal visst være helt knall disse her. Et av de beste 2.1 du får. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Okey. Men, er det noen som har bilder av disse, for å sammenligne med et eller annet? Har søkt på google, men det var bare det "standard-bildet". Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 http://www.bit-tech.net/review/282/ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Tusen takk Herr Brun Endret 29. juni 2004 av Herr Brun Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Har disse selv. Meget fornøyd. Er det noen 2.1 sett i denne prisklassen som kan måle seg..? Tror ikke det. Spiller bra disse Lenke til kommentar
per.lund Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Har hatt disse i 6-7 måneder, og har enda ikke hatt volumet på mer enn 60% enda Kan ikke si at jeg angrer på kjøpet akkurat Lenke til kommentar
Shader Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jepp, de er bra... Vurderer å kjøpe de selv. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Har disse selv. Meget fornøyd. Er det noen 2.1 sett i denne prisklassen som kan måle seg..? Tror ikke det. Spiller bra disse Disse her skal være rimelig gode også. Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 De Altec som Chris nevnte, Klipch ProMedia eller Gigaworks kan også være gode alternativer. Selv har jeg et par Z-2200 som funker som bare det. Jeg tror ikke du vil bli skuffet hvis du velger noen av disse, og så vidt jeg vet fins det ikke mye bedre når det gjelder "multimedia høytalere". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå